Informatie gezocht

wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder?

Gepost door swimberghe 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder?

    17 februari 2020 14:26
    wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder? Hollandse school...
  • Re: wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder?

    17 februari 2020 15:17
    Misschien wat foto's van het werk ?
  • Re: wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder?

    17 februari 2020 17:28
    De boeken en de databases kennen geen Nederlandse kunstschilder 'Hendrik Kruys'. Maar misschien lees je het verkeerd.
  • Re: wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder?

    18 februari 2020 10:49
    wie kan mij informatie geven over ' Hendrik Kruys' een nederlands kunstschilder?
  • wie kan mij informatie geven over "Hendrik Kruys" een nederlands schilder van de hollandse school .

    20 februari 2020 14:34
    wie kan mij informatie geven over "Hendrik Kruys" een nederlands schilder van de hollandse school .
  • Re: wie kan mij informatie geven over "Hendrik Kruys" een nederlands schilder van de hollandse school .

    20 februari 2020 15:06
    Niemand. Je hebt al antwoord gehad. Hendrik Kruys bestaat niet in de Nederlandse kunstgeschiedenis. En dat is ook geen wonder, want het is een kopie naar een Larense School voorstelling en de schilderkunstige kwaliteit is laag. In de lijst heeft ooit een veel beter schilderij gezeten.
  • Re: wie kan mij informatie geven over "Hendrik Kruys" een nederlands schilder van de hollandse school .

    21 februari 2020 10:46
    Scholte, bijt mijn neus niet af.... het was maar een vraag !!!
  • Wie kan mij informatie geven over "Hendrik Kruys"

    22 januari 2021 16:56
    .....



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2022 12:52 door guidomagda106.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.