Informatie gezocht

Wie kan de naam ontcijferen van deze schilder

Gepost door KaBry2110 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kan de naam ontcijferen van deze schilder

    11 juli 2020 09:39
    Goedemorgen allemaal,

    Mijn tweede vraag van vandaag, hopelijk mag dat op deze manier.

    Het schilderij op de foto's hangt al sinds 1972 aan de muur in mijn ouderlijk huis. Mijn ouders hebben het voor die tijd gekregen van mijn opa en oma. Het doek was beschadigd en dit is heel lelijk gerestaureerd, volgende week gaat het schilderij verhuizen naar mijn huis en ik vraag mij af....is het schilderij de moeite waard om opnieuw te restaureren of laat ik het beter gewoon zoals die is en investeer ik er geen geld meer in. Voor mij is het vooral emotionele waarde en stoort die fout niet.

    De naam van de schilder kan ik niet ontcijferen, dat is mede de reden dat ik zelf niets heb kunnen uitzoeken, ook geef ik toe dat ik een leek ben op het gebied van deze kunst.

    Kan iemand mij helpen met de antwoorden op mijn vragen ?

    Alvast bedankt voor de moeite.

    Karin
  • Re: Wie kan de naam ontcijferen van deze schilder

    11 juli 2020 11:12
    Als je de moeite neemt een normale leesbare foto van de signatuur te plaatsen willen wij wel moeite doen te antwoorden.
  • Re: Wie kan de naam ontcijferen van deze schilder

    11 juli 2020 17:49
    Hart Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > Als je de moeite neemt een normale leesbare foto
    > van de signatuur te plaatsen willen wij wel moeite
    > doen te antwoorden.


    Lijkt mij vrij logisch dat als ik de moeite doe om de vraag zo uitgebreid mogelijk te stellen, ik ook de moeite wil doen om een benodigde foto te maken en te posten.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/07/2020 09:10 door KaBry2110.
  • Re: Wie kan de naam ontcijferen van deze schilder

    11 juli 2020 17:52
    Is deze foto al duidelijker?

    Indien er nog iets anders nodig is dan hoor ik dat graag.

    Alvast bedankt voor de moeite.

    Mvg
    Karin

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.