Informatie gezocht

Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij, de schilder, hoe het gat te repareren is en wat de waarde ongeveer is.

Gepost door RenE1973 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij, de schilder, hoe het gat te repareren is en wat de waarde ongeveer is.

    17 oktober 2020 16:31
    Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij, de schilder, hoe het gat te repareren is en wat de waarde ongeveer is.
    Het schilderij is 82 cm lang en 41 cm breed.

    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
  • Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij, de schilder, hoe het gat te repareren is en wat de waarde ongeveer is.

    17 oktober 2020 18:24
    H Nilsen schijnt een pseudoniem te zijn van Benno Stadler (1908-c.1984) een kunstenaar uit München.
  • Re: Wie kan iets meer vertellen over dit schilderij, de schilder, hoe het gat te repareren is en wat de waarde ongeveer is.

    17 oktober 2020 19:36
    Dank je wel voor deze informatie. Hier kan ik mee verder.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.