Informatie gezocht

Schilderij Moeder en Zoon onduidelijk gesigneerd

Gepost door mp.kunst 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij Moeder en Zoon onduidelijk gesigneerd

    21 oktober 2020 13:03
    Ik heb sinds kort een schilderij in mijn bezit waarvan ik het signatuur nog niet heb kunnen ontcijferen. Mogelijk zou de schilder uit Belgiƫ komen.

    Wie helpt mij verder?
  • Re: Schilderij Moeder en Zoon onduidelijk gesigneerd

    05 november 2020 21:54
    Er lijkt zweners te zijn.
    Het zou ook zuidners kunnen zijn verder dan dit haal ik er niet echt uit. Zie foto's, misschien kom je zelf zo iets verder.

    (Wijziging: met een ander oog na 10 minuten gekeken. En alles letters los gevolgd, kan bijvoorbeeld z.v. venus ook.)

    Mvg,



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/11/2020 22:32 door Kunst-van-Toen.
  • Re: Schilderij Moeder en Zoon onduidelijk gesigneerd

    06 november 2020 18:30
    Ik heb nog nooit een Nederlandse signatuur gezien met zo'n lange streep erboven. De Duitsers doen (eig.deden) dat boven een lange U en soms als Umlaut.
  • Re: Schilderij Moeder en Zoon onduidelijk gesigneerd

    08 november 2020 00:07
    Bedankt voor jullie suggesties. Zelf had ik nog even gedacht aan Peter Wiemers omdat de moeder en het kind mogelijk Braziliaans zouden kunnen zijn maar zijn stijl wijkt totaal af van dit schilderij dat de kans om en nabij de 0% kans is op een match.

    Ik ga in ieder geval mijn zoekgebied vergroten. Indien ik iets heb gevonden kom ik hier op terug.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.