Informatie gezocht

Info kunstwerk op veiling

Gepost door toffegast007 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Info kunstwerk op veiling

    14 april 2021 12:21
    Ik overweeg een bod op onderstaand werk omdat ik het mooi vind op basis van de foto's, ik heb echter geen kennis van zake en zou dan ook graag eens polsen of de geboden prijzen representatief zijn?

    Er zijn ook een aantal kleine beschadigingen zichtbaar - heeft dit een grote impact?

    Ervaringen met Catawiki - ik lees overwegend negatieve zaken maar ik lees wel positieve zaken over de betrokken aanbieder?

    [www.catawiki.nl]
  • Re: Info kunstwerk op veiling

    14 april 2021 13:28
    Ik zie nergens een goede foto van de signatuur.

    Ook zijn er vlekken in de lucht te zien.
    Al met al vind ik de prijs aan de hoge kant.
  • Re: Info kunstwerk op veiling

    14 april 2021 16:17
    Dit schilderij werd in februari verkocht in Frankrijk. (1ste foto) Ik denk ook dat de prijs wat overdreven is. Er komt nog 9% bij +105 euro verzending. 2de foto is van veilingen van gelijkaardig schilderij.
  • Re: Info kunstwerk op veiling

    14 april 2021 23:19
    De Catawiki prijs is helemaal niet zo gek als je die vergelijkt met deze van dezelfde afmeting uit 1989. Weliswaar lang geleden maar € 7.344 is wel een veelvoud van de € 1.600,-
  • Re: Info kunstwerk op veiling

    15 april 2021 09:05
    Alvast dank voor jullie input, ik vind vooral de kleine beschadiging jammer - daarom de twijfel om het te kopen,

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.