Informatie gezocht

Informatie over Frans Schoormans

Gepost door Pjfschoormans 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Informatie over Frans Schoormans

    04 mei 2021 15:32
    Hallo,

    Ik zie heel veel schilderijen die verkocht zijn met een beschrijving erbij van Frans Schoormans van 1929 tot 1982 uit Rijen.
    Wie heeft dit zo bepaald dat deze van zijn hand zijn.
    Gezien de handtekening klopt het namelijk niet en is het van zijn naamgenoot uit Den Haag of Eindhoven , waarschijnlijk wel familie ergens ver weg.
    De Frans Schoormans uit Rijen signeerde zijn schilderijen en tekeningen altijd in blokletters.

    Al vast bedankt.

    Peter



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/05/2021 19:31 door Pjfschoormans.
  • Re: Informatie over Frans Schoormans

    17 december 2021 20:29
    Hierbij wil ik even rechtzetten wie de kunstschilder Frans Schoormans was, Hij was mijn vader en is geboren in Oosterhout in 1906 en werkte 23 jaar bij Philips als huisschilder in eindhoven .na deze periode is hij als kunstschilder voor zijn eigen begonnen in eindhoven ,ik ben een van de zeven kinderen. voor meer informatie kunt u mij mailen.


    MVG,Ton Schoormans

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.