Informatie gezocht

Herman brood gesingeerd?

Gepost door halloooNL 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Herman brood gesingeerd?

    15 mei 2021 18:46
    Als u goed kijkt ziet u dat er bepaalde lijnen met stift gezet zijn hetzelfde geld voor de h.b

    Zou Herman Brood dit gedaan hebben of is het nep.

    Het is geen getekend werk maar de vele aanpassingen zijn wel met de hand gedaan
  • Re: Herman brood gesingeerd?

    15 mei 2021 19:54
    Een Litho?

    Herman Brood maakte in 1993 in opdracht van een muziekmaatschappij een prachtige serie litho`s van diverse popartiesten.Dit zijn de originele drukken van het enige origineel. Kunstenaar: Herman Brood Titel: Elvis and Friends waaronder Jerry Lee Lewis
  • Re: Herman brood gesingeerd?

    15 mei 2021 20:40
    Hallo,

    Bedankt voor de reactie.

    Dimak bv heb ik opgezocht en was een drukkerij.

    Kan het zijn dat ze daar gedrukt zijn?

    En signeerde Herman Brood ook met H.b?
  • Re: Herman brood gesingeerd?

    15 mei 2021 22:11
    Dat zou heel goed kunnen. Het is in ieder geval van de hand van Herman Brood en wordt veel aangeboden. Prijzen tussen de 40 en 8o euro.
  • Re: Herman brood gesingeerd?

    15 mei 2021 23:48
    Hallo,

    Dat snap ik.

    Echter als u naar deze kijkt die ik geplaatst heb ziet u dat er lijnen met stift zijn aangebracht en de h.b (hand tekening) is ook met stift gedaan.

    Het is kado gegeven door de drukker in 1993 aan een medewerker die 40 jaar in dienst was.

    En ik ben benieuwd heeft Herman Brood toen die dit werk gesingeerd heeft ook de aanpassingen met de zelfde stift gedaan.

    Of zijn de handtekening en de aanpassingen niet van Herman Brood

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.