Informatie gezocht

Wie herkend de signatuur van deze schilder of herkend het schilderij of waar dit geschilderd is.

Gepost door RenE1973 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie herkend de signatuur van deze schilder of herkend het schilderij of waar dit geschilderd is.

    01 juni 2021 19:54
    Ik heb bijgaand schilderij in mijn bezit gekregen en ben op zoek naar meer informatie.
    Het schilderij is 46 bij 38 cm en zit in een lijst van 63 bij 55 cm.

    Op de achterkant van de lijst staan wat cijfers en letters.
    Wat ik zie is o.a. 1934 / Brus / Tombur Zuhorn? 370
  • Re: Wie herkend de signatuur van deze schilder of herkend het schilderij of waar dit geschilderd is.

    01 juni 2021 23:09
    Wat er sowieso achterop staat is Arnhem.
  • Re: Wie herkend de signatuur van deze schilder of herkend het schilderij of waar dit geschilderd is.

    02 juni 2021 14:30
    Het zal de John Frost-brug wel zijn met de Eusebiuskerk in de verte. Je zal met betere foto's van de teksten op de achterkant moeten komen, want die zijn nu niet leesbaar en het lijkt me niet van een Nederlandse schilder dus die wordt hier niet direct herkend.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/06/2021 14:49 door Hart.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.