Informatie gezocht

Is dit klein werkje hobby-werk? Kan iemand toch lezen wat voor naam er staat?

Gepost door halloooNL 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Is dit klein werkje hobby-werk? Kan iemand toch lezen wat voor naam er staat?

    23 juni 2021 12:14
    Veluwe

    Lijkt op als naam Maurits? Zou dat kunnen

    Iedere info is van harte welkom
  • Re: Is dit klein werkje hobby-werk? Kan iemand toch lezen wat voor naam er staat?

    03 februari 2023 18:36
    Ik ben wel benieuwd want zijn die diamond paintings van de action een beetje van goede kwaliteit? Ik hoor vaak dat ze na een poosje al niet meer glinsteren. Ik heb vandaag een nieuwe besteld via [www.strass-steentjes.nl]. Mijn man en ik zijn volgende maar 10 jaar getrouwd dus ik heb een van onze trouwfoto’s gekozen. Het is zo makkelijk dat je tegenwoordig alles kunt laten personaliseren. Ik geef vaak een diamond painting of verven op nummer van een eigen foto cadeau, dan weet je zeker dat iemand het nog niet heeft en het is en leuke bezigheid.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/02/2023 17:25 door HezekiahMcintyre.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.