Informatie gezocht

Wie is de maker van dit schilderij?

Gepost door MaxophetVeld 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie is de maker van dit schilderij?

    25 november 2021 18:24
    Beste forum lezers,

    Een vraag over een schilderij dat ik kan kopen maar de verkoper kan mij niet vertellen wie de maker is, ik ben daarom wederom hier om aan jullie,"kenners" te vragen of één van jullie mij meer informatie kunnen verstrekken over dit mooie schilderij en wat de waarde volgens u zou kunnen zijn.

    Gegevens over schilderij:
    Framemaat: 38 x 48 Doekmaat: 30 x 40 cm Hollandse school, 20e eeuws zeegezicht, olieverf op doek. Gesigneerd linksonder.

    Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie.

    Vr.groet, Max
  • Re: Wie is de maker van dit schilderij?

    26 november 2021 19:20
    Ik kan niet aanraden meer dan twee tientjes voor dit ding te betalen. Vergelijk zelf eens de kwaliteit van de schuimkoppen met de zeetjes van Haagse Scholers, dan zie je een groot verschil. Dit is seriewerk. De maker is gegarandeerd geen kunstenaar van naam. Ik denk dat er H.Vos staat, want er zijn weinig namen van 3 letters beginnend met een V. Misschien heette de maker zo, maar zulk commercieel werk draagt vaak een fantasie-naam.
  • Re: Wie is de maker van dit schilderij?

    27 november 2021 01:38
    Misschien uit de Chinese schilderfabriek.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2021 01:40 door Wolterrutgers.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.