Informatie gezocht

Wie weet wie de schilder is en/of heeft meer informatie over dit schilderij?

Gepost door Vossaert 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie weet wie de schilder is en/of heeft meer informatie over dit schilderij?

    28 november 2021 20:54
    Beste lezer,

    Dit schilderij is in mijn bezit, ik kom er echter maar niet achter wie de schilder is. Er lijkt Schelfhout te staan, maar het lijkt me niet dat dit een Andreas Schelfhout is. Signatuur komt ook niet overeen. Weet iemand misschien meer over dit schilderij?

    Bij voorbaat heel hartelijk dank.

    De heer A. Vossaert



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/11/2021 21:08 door Vossaert.
  • Re: Wie weet wie de schilder is en/of heeft meer informatie over dit schilderij?

    29 november 2021 11:43
    De letter vóór de naam is een kleine n. en de afkorting van 'naar'. Wie het schilderij gemaakt heeft is dus niet meer uit te vissen. Tenzij iemand het heel toevallig herkent als werk van een meervoudige Schelfhout-navolger.
  • Re: Wie weet wie de schilder is en/of heeft meer informatie over dit schilderij?

    29 november 2021 16:17
    Wat leuk om te weten, heel hartelijk dank!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.