Informatie gezocht

H. van Wijngaarden

Gepost door annus_sanctus 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • H. van Wijngaarden

    12 januari 2022 21:09
    Ivm het aanschaffen van een aantal schilderijen van de hand van Hidde van WIjngaarden (voornamelijik bloemenstillevens) en het schrijven over de schilder, ben ik op zoek naar mensen die werk van deze schilder in hun bezit hebben, en daar iets over kunnen vertellen, liefst met foto.
    Vooral informatie over schilderijen met datum, maar ook informatie hoe het schilderij in bezit is gekomen. Foto's van de schilder zelf (?)

    Er was eerder in 2004 een aantal reacties hier op dit forum, maar omdat we nu 18 jaar verder zijn, deze nieuwe oproep.

    Hans
  • Re: H. van Wijngaarden

    24 april 2023 14:15
    Beste Heilige,

    Ook hier (weer een jaartje na jou) een H v Wijngaarden geland. Opgepikt bij een kringloop in St Michielsgestel. Was eigenlijk een vergissing, ik dacht even aan Piet van Wijngaerdt.

    Groet, Traur
  • Re: H. van Wijngaarden

    29 september 2023 14:39
    Hierbij een foto van een winterlandschap al ongeveer 70 jaar in familiebezit. Mijn vader beeft het in de vyftiger jaren op een veiling in Amsterdam gekocht. Gesigneerd met Huizen 1939

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.