Informatie gezocht

Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

Gepost door JosinevT 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

    18 mei 2022 10:41
    De opa van mijn man heeft dit schilderij aan zijn vrouw gegeven op hun huwelijksdag. Nu hangt het bij ons en we zouden het erg leuk vinden hier meer over te weten te komen. Schilder? Naam van het werk? Evt. waarde? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt.
  • Re: Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

    19 mei 2022 16:00
    Ik heb toevallig precies dezelfde, gesigneerd S. Bruijnestein. Dat is Tilly Moes alias Fia van Driel en nog een serie pseudoniemen. Deze signatuur Van Nieuwen(r)diep is ook een verzinsel, want die naam heeft nooit bestaan. Ik vermoed dus dat ook dit een Tilly Moes Hier zie je de massa klaprozen die zij en haar hulpjes hebben geschilderd. De waarde is van een paar tientjes tot 100 euro.

    [www.google.com]
  • Re: Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

    19 mei 2022 16:09
    Bedankt voor de reactie! Wat leuk om te weten. Ik ga het meteen met mijn schoonmoeder delen.
  • Re: Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

    18 april 2023 11:43
    JosinevT Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > [www.schilderijen-site.nl]
    > -moes/
    >
    > Erg leuk ook haar geschiedenis te lezen.

    Ik heb hier bijna hetzelfde schilderij. Mij. Ouders hebben deze gekregen op hun trouwdag in 1957.
    Weet iemand wie dit heeft gemaakt, ik kan nergens ontdekken wie het heeft geschilderd.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.