Informatie gezocht

Schilderij gemaakt van purschuim en keramiek

Gepost door robschenkel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij gemaakt van purschuim en keramiek

    05 juni 2022 12:42
    Deze week vond ik dit kunstwerk in een kringloopwinkel en was meteen verkocht en kocht het meteen. Het materiaalgebruik van purschuim en keramiek is onorthodox, maar ik kan nergens informatie vinden over de kunstenaar of de herkomst. De achtergrond is gemaakt van purschuim en de bergbeklimmers zijn gemaakt van keramiek. Misschien kan hier iemand mij verder helpen.

    Alvast bedankt, Rob
  • Re: Schilderij gemaakt van purschuim en keramiek

    15 januari 2023 15:04
    Hallo Rob,

    Had je op deze post al eens reactie gehad? Wij hebben een soortgelijk kunstwerk thuis. Zelfde stijl, vormgeving en handtekening.
    Gr. Jeroen
  • Re: Schilderij gemaakt van purschuim en keramiek

    15 januari 2023 15:13
    Hallo Jeroen,
    Helaas heb ik tot op heden niks over dit kunstwerk gehoord. Maar ik ben wel blij om te horen dat er nog zo'n kunstwerk bestaat. Zou je me een foto daarvan kunnen sturen?

    Mvg
    Rob
  • Re: Schilderij gemaakt van purschuim en keramiek

    15 januari 2023 17:07
    Hoi Rob,
    Bijgaand twee foto's.

    Is jouw versie gelijk qua stand, of is die van jullie staand uitgevoerd?

    Wij hebben zelf nog geen idee wie de maker is van deze werken. Er zit aan de achterzijde van de lijst wel een stempel, maar die tekst is slecht leesbaar.

    Jeroen

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.