Informatie gezocht

Schilderij ondefinieerbare naam. Het Lijkt op W.Gooffish of Gnoffishi oid

Gepost door lambertuswip 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij ondefinieerbare naam. Het Lijkt op W.Gooffish of Gnoffishi oid

    25 juni 2022 11:07
    De naam onder dit schilderij is mij niet bekend. Heeft iemand van deze groep een idee? Het Lijkt op W.Gooffish of Gnoffishi W.Rnoffish. Ik heb al op internet gezocht op 'Lens' van Google en op basis van verschillende variaties in de naam maar ik kom er niet achter. Het schilderij lijkt ergens rond 1900 geschilderd te zijn en komt mogelijk uit West-Friesland.



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/06/2022 11:14 door lambertuswip.
  • Re: Schilderij ondefinieerbare naam. Het Lijkt op W.Gooffish of Gnoffishi oid

    25 juni 2022 17:05
    Dan zal je toch een signatuurfoto moeten toevoegen, want we zijn geen helderzienden....

    Het is een genre waarin heel veel kunstenaars hebben gewerkt. En die gebruikten daarbij ook nog vaak pseudoniemen.
  • Re: Schilderij ondefinieerbare naam. Het Lijkt op W.Gooffish of Gnoffishi oid

    27 juni 2022 09:58
    Hart heeft gelijk foto duidelijk van handtekening.
    Toen ik hem zag dacht ik gelijk aan Endlich...maar ?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.