Informatie gezocht

Mysterie: wie is de maker

Gepost door Tjade2022 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Mysterie: wie is de maker

    05 juli 2022 01:20
    Een mysterie:
    een heel aardig schilderijtje, maroufle, rechtsonder gesigneerd.
    Ik kan overigens niet alle letters herleiden, maar kom via het rkd en de wildcard in de zoekfunctie wel op een naam uit.

    Nu heb ik een lichtelijk vermoeden wie de maker is, maar er kloppen een aantal zaken niet helemaal in combinatie met de vermoedelijke naam en het schilderij.

    Wie komt met goede suggesties mbt kunstenaar, datering, kledij?!

    (In de reactie hieronder zal ik nog een drietal foto's met filter van de signatuur posten, hopelijk is het dan iets beter zichtbaar)



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/07/2022 10:25 door Tjade2022.
  • Re: Mysterie: wie is de maker

    13 juli 2022 13:26
    Pffff, heb je hem weer, die skoander. Typisch weer: geheimzinnig doen over een 'lichtelijk vermoeden' en dan verwachten dat anderen staan te popelen om moeite voor 'm te doen.....
  • Re: Mysterie: wie is de maker

    23 juli 2022 10:10
    @Scholte:
    gaan we op de man af? Teken van zwakte.
    Dat gezegd hebbende: zeuren is prima, maar ik wacht nog steeds reactie n.a.v. een post.
    Of bent u te bescheten om daar inhoudelijk op in te gaan?

    @Hart:
    Ik ben niet alle dagen online, heb meer dingen te doen, loop met diverse zaken al hopeloos achter dankzij o.a.fysiek welke mij zeer recentelijk in de steek liet (voor uw informatie: herseninfarct) etc etc.
    Heb helaas wel andere dingen aan het hoofd.

    Te bescheten ben ik allesbehalve.
    Als u een bedankje wilt, bij deze: dank, gemeend en wel.
    (het zou u echter sieren om dan ook bij eenieder die géén bedankje achterlaat zo'n reactie als bovenstaande achter te laten ;) dit komt weer over als selectief zeuren)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.