Informatie gezocht

Kunstenaar gezocht, zie foto’s ‘steampunk’ style

Gepost door JeroenWals 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kunstenaar gezocht, zie foto’s ‘steampunk’ style

    26 november 2022 14:25
    Vandaag dit mooie steampunk style kunstwerkje gevonden in een kringloop winkel in Zeewolde. Aan de kassa werd ik al gefeliciteerd door andere bezoekers (erg leuk), de medewerkers konden de maker en of het kunstwerk op internet niet vinden.

    Het kunstwerkje is handgemaakt gemaakt op een board plaat (50x30cm) met daarover een doek gespannen. De metalen onderdeeltjes zijn grotendeels met kopspijkers bevestigd. De handtekening van de maker is voor mij helaas niet leesbaar, wel het jaartal ‘76.
    Onder het werkje staat Volvo 1906 (bijna weggevaagd).

    Of het een kunstenaar uit Nederland is? In het kunstwerk is wel een plaatje met de tekst ‘BELASTINGEN’ verwerkt, echter zijn gebruikte schaniertjes van Cheney England, en de muizenval uit West Duitsland, te lezen op de tekst van de verschillende onderdelen.

    Wie o wie kan mij meer vertellen over dit handgemaakte kunstwerk en wellicht de kunstenaar.

    Of het iets waard is? Geen idee, ik vind het een mooie vondst.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen



    4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/11/2022 18:15 door JeroenWals.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.