Informatie gezocht

Handtekening kunstenaars onleesbaar

Gepost door Lydia.P. 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Handtekening kunstenaars onleesbaar

    20 december 2022 14:26
    Kan iemand mij helpen met het ontcijferen van 2 handtekeningen aub ? De éne is een portret van de eigenares van het vroegere Pannenhuis te Antwerpen.
    Samen met deze dame haar achterkleindochter heb ik de handtekening proberen te ontcijferen maar we zijn niet zeker, we maken er "M.(N.) Duck of M. (N.) Duch" van. Maar misschien is het een totaal andere naam. Jacob Duck kan het zeker niet zijn want die persoon leefde in de 16e eeuw.
    De tweede handtekening die ik niet kan ontcijferen is van een kleine ets of pentekening (10-11cm), het onderwerp is "Bendergasse in Frankfurt.
    Hopelijk kan iemand mij helpen.
    Alvast bedankt.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/12/2022 14:29 door Lydia.P..
  • Re: Handtekening kunstenaars onleesbaar

    22 december 2022 08:13
    nee geen duck lijkt zo maar maak eens een goede detail foto van de handtekening.
    Doe dit eens met groen licht en in detail
    ben benieuwd succes
  • Re: Handtekening kunstenaars onleesbaar

    22 december 2022 08:36
    Dank voor de zeer handige tip.
    Ik zal de eigenares van het schilderij contacteren om een scherpere foto door te zenden, hopelijk wordt de handtekening dan duidelijker.

    Vriendelijke groeten
    En gezellige feestdagen

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.