Informatie gezocht

Waarde niet eerder geveild werk

Gepost door Ambekkema 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

• Waarde niet eerder geveild werk

14 januari 2025 16:17
    Hallo,

Wij hebben een aantal schilderijen in bezit van gabrielle neuert aka gabrill. Deze dame schildert nog en verkoopt haar werk voor rond de €12.000 per item. Nu heb ik het via diverse internet veiling bedrijven laten taxeren voor eventuele verkoop. Omdat haar werk nooi eerder is geveild verwachten ze dat het max rond de €200 per schilderij zal opleveren.
    Ik begrijp dat waarde bepaalt wordt door vraag en aanbod. Iemand ervaring met het laten veilen van een schilder die nog niet eerder geveild is geweest? Aangezien ze zelf verkoopt voor fors meer zou ik €200 per schilderij wel teleurstellend vinden, haha
  • Re: Waarde niet eerder geveild werk

15 januari 2025 22:15
    Je zou het op kunstveilingl.nl kunnen zetten met een minimumprijs dan kun je zien of er belanstelling is.