Informatie gezocht

Schilderij

Gepost door Wim den Braasem 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij

    16 januari 2000 12:46
    Is daar iemand die mij inlichtingen kan geven over een schilderij van Christoffen Wust (visverkoopster) die ik in mijn bezit heb en de naam die mij gegeven is. Ik kan foto's per e-mail overmaken. (sturen.) Thanks.
  • Re: Schilderij

    16 januari 2000 17:44
    : Is daar iemand die mij inlichtingen kan geven over een schilderij van Christoffen Wust (visverkoopster) die ik in mijn bezit heb en de naam die mij gegeven is. Ik kan foto's per e-mail overmaken. (sturen.) Thanks.
    ---
    ---
    Christoffel Wust
    1801-1853 Den Bosch-New York
    Een genre en figuurschilder uit de 19de eeuw, leerling van P. Fontijn en leermeester en vader van Alexander Wust.
    Woonde en werkte in Dordrecht en Bergen op Zoom en vertrok in 1843 naar Amerika waar hij als portretschilder veel naam maakte.
    Goede meester met diverse tentoonstellingen in de eerste helft van de 19de eeuw.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.