Informatie gezocht

Kent U de schilder J. van Leeuwen

Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Kent U de schilder J. van Leeuwen

    13 februari 1999 17:01
    Recentelijk zijn wij in het bezit gekomen van een schilderij van Dhr. J. van Leeuwen. Op dit schilderij staat afgebeeld, een wit huisje met strooien dak en 2 scharrelende kippen. Zou degene die mij informatie kan geven mij willen e-mailen op het bijstaande adres. Met vriendelijke groet, Reinier van den Heuvel.
  • Re: Kent U de schilder J. van Leeuwen

    30 juli 2000 20:05
    wij zijn in het bezit van een schilderij van H v. Leeuwen. Daarop een kar met 2 paarden en een man die twijgen verzameld. Ik scht het schilderij begin deze eeuw maar weet er verder niets van. Identieke familie ?
  • Re: Kent U de schilder J. van Leeuwen

    Marijn
    30 december 2000 13:31
    In de krant 'de gelderlander'van 28 december 2000, katern Nijmegen staat een winterlandschap van hem afgebeeld. Dat schilderij is te zien in Nimegen in Museum Het Valkhof. Daar weten ze vast meer van die schilder.
  • Re: Kent U de schilder J. van Leeuwen

    04 januari 2001 17:38
    : ik zijn in het bezit van een schilderij van H v. Leeuwen. Daarop bloomen. Ik scht het schilderij begin deze eeuw maar weet er verder niets van. Identieke familie ?Ik wil
    ok meer davon weten
  • Re: Kent U de schilder J. van Leeuwen

    06 februari 2001 21:10
    Ook ik ben in het bezit van een schilderij van H. van Leeuwen, begin 20e eeuw; stilleven van bolchrysanten in een koperen pot. Graag zou ik meer overdeze schilder en schilderij te weten komen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.