Informatie gezocht

Schilder Dick Braam

Gepost door B.T. Borst 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilder Dick Braam

    22 maart 2000 16:05
    Al geruime tijd ben ik in het bezit van een schilderij (stilleven,papavers in een vaas,)wat gesigneerd is door Dick Braam. Wie kan mij vertellen uit welke periode de schilder komt, of hij bekend is, en of het schilderij enige waarde heeft ?
  • Re: Schilder Dick Braam

    bborst
    26 maart 2000 15:39
    : Al geruime tijd ben ik in het bezit van een schilderij (stilleven,papavers in een vaas,)wat gesigneerd is door Dick Braam. Wie kan mij vertellen uit welke periode de schilder komt, of hij bekend is, en of het schilderij enige waarde heeft ?
  • Re: Schilder Dick Braam

    27 maart 2000 23:53
    : : Al geruime tijd ben ik in het bezit van een schilderij (stilleven,papavers in een vaas,)wat gesigneerd is door Dick Braam. Wie kan mij vertellen uit welke periode de schilder komt, of hij bekend is, en of het schilderij enige waarde heeft ?
    Ben zelf ook op zoek geweest naar info inzake D. Braam. Heb inmiddels
    enige schriftelijke documentatie.
    U kunt hiervan een kopie krijgen.
    Bel gerust: 035-5387987.
    vr. groet, Rob Petit.
  • Re: Schilder Dick Braam

    27 maart 2000 23:56
    : : Al geruime tijd ben ik in het bezit van een schilderij (stilleven,papavers in een vaas,)wat gesigneerd is door Dick Braam. Wie kan mij vertellen uit welke periode de schilder komt, of hij bekend is, en of het schilderij enige waarde heeft ?
    Ben zelf ook op zoek geweest naar info inzake D. Braam. Heb inmiddels
    enige schriftelijke documentatie.
    U kunt hiervan een kopie krijgen.
    Bel gerust: 035-5387987.
    vr. groet, Rob Petit.
  • Antwoord

    28 maart 2000 19:39
    : Al geruime tijd ben ik in het bezit van een schilderij (stilleven,papavers in een vaas,)wat gesigneerd is door Dick Braam. Wie kan mij vertellen uit welke periode de schilder komt, of hij bekend is, en of het schilderij enige waarde heeft ?
    ----
    ----
    Dirk Pieter Braam geboren 1908 in Den Haag, woonde en werkte in Alphen aan de Rijn, Den Haag en Antwerpen.
    Leerling Akademie B.K. Antwerpen, les van I. Opsomer. Schildert figuren, stillevens, bloemen en landschappen. Lid van Pulchri studios Den Haag en de BBK Amsterdam.
    Gerrit Heemskerk kunsthandel
    Keizersgracht 531
    Amsterdam (bij Spiegelstraat)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.