Informatie gezocht

Delfgaauw

Gepost door J. van Loo 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Delfgaauw

    01 april 2000 18:48
    In ons familiebezit bevindt zich een schilderij gesigneerd: J.C. Delfgaauw, voorstellende een turfbaggeraar.
    Wie kan mij aan meer gegevens over deze schilder helpen?
  • antwoord

    21 april 2000 20:11
    : In ons familiebezit bevindt zich een schilderij gesigneerd: J.C. Delfgaauw, voorstellende een turfbaggeraar.
    : Wie kan mij aan meer gegevens over deze schilder helpen?
    ---
    ---
    Dr. Johannes Gijsbertus Delfgaauw
    Leerling van vader G.J. Delfgaauw
    Woonde en werkte in Rijswijk
    Schilderde landschappen en later abstract werk. Lid Kunstkring.
  • Re: antwoord

    25 juli 2000 21:41
    Ik bezit sindskort eveneens twee schilderijen van J.G. Delfgaauw.Het zijn schilderijen die recent in mijn bezit zijn gekomen door overlijden van mijn moeder.
    Ik heb foto's gemaakt en ben eveneens op zoek naar nadere informatie over deze persoon.
  • Re: antwoord

    R.Rose
    06 januari 2001 00:48
    :ik woon in canada en bezit al enkele jaren een schilderij van G.J. delfgaauw en zou graag meer over hem willen weten. Het is een boerderij met een boerinnetje die haar kippen aan het voeren is . Ik bezit sindskort eveneens twee schilderijen van J.G. Delfgaauw.Het zijn schilderijen die recent in mijn bezit zijn gekomen door overlijden van mijn moeder.
    : Ik heb foto's gemaakt en ben eveneens op zoek naar nadere informatie over deze persoon.
  • Re: antwoord

    06 januari 2001 00:53
    :Ik bezit een schilderij van G.J. Delfgaauw met een boerderij en een boerin die haar kippen aan het voeren is en zou graag meer van deze schilder willen weten. Ik bezit sindskort eveneens twee schilderijen van J.G. Delfgaauw.Het zijn schilderijen die recent in mijn bezit zijn gekomen door overlijden van mijn moeder.
    : Ik heb foto's gemaakt en ben eveneens op zoek naar nadere informatie over deze persoon.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.