Informatie gezocht

Bouwmeester

Gepost door JC. Deeleman 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Bouwmeester

    02 april 2000 20:04
    Zag onlangs prachtige naakten van Bouwmeester (jaren '30?). Prijs leek me nogal hoog. Wie weet iets meer over Bouwmeester ??
  • antwoord

    23 april 2000 10:27
    : Zag onlangs prachtige naakten van Bouwmeester (jaren '30?). Prijs leek me nogal hoog. Wie weet iets meer over Bouwmeester ??
    ------
    Er zijn 5 schilders bekend met de naam Bouwmeester. Heeft u misschien een voorletter. Ikzelf denk dat het is Goosen Egbert Bouwmeester geboren 1897. Dit betreft een kleine meester, de waarde van zijn werk
    ligt niet zo hoog, maar is erg afhankelijk van de kwaliteit.

  • antwoord

    23 april 2000 10:27
    : Zag onlangs prachtige naakten van Bouwmeester (jaren '30?). Prijs leek me nogal hoog. Wie weet iets meer over Bouwmeester ??
    ------
    Er zijn 5 schilders bekend met de naam Bouwmeester. Heeft u misschien een voorletter. Ikzelf denk dat het is Goosen Egbert Bouwmeester geboren 1897. Dit betreft een kleine meester, de waarde van zijn werk
    ligt niet zo hoog, maar is erg afhankelijk van de kwaliteit.


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.