Informatie gezocht

Vaas en schaal als multiple??

Gepost door Max von Kreyfelt 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Vaas en schaal als multiple??

    03 mei 2000 23:28
    Ik heb een vaas en een bij behorende schaal bij een uitdrager gekocht. De vaas heeft de concrete afdrukken in goud van een linker en rechter hand. (Geen print). De schaal toont rondom in de rand de dierenriem. Beide voorwerpen zijn handmatig beschilderd in marjolica cobalt blauw en goud op een witte scherf.
    De vaas (de vorm van een hoge kom) is van binnen glanzend geglazuurd. Beide zaten in een ribbeldoos met; opnieuw een afdruk van de hand in het goud. Beide stukken lijken mij nogal conseptueel van aard en facineren. Naar mijn vage herinnering zou dit een multiple zijn van een Nederlandse kunstenaar. Alleen ik weet het niet meer en er is nergens een naam te bekennen, geen van beide stukken werden genummerd, gesigneerd of gedateerd. Ik kan een foto sturen per E-mail. Wie kan en wil mij hiermee helpen?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.