Informatie gezocht

Blinden en slechtzienden in het museum

Gepost door I. Altena 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Blinden en slechtzienden in het museum

    19 juni 2000 10:02
    In verband met een onderzoek ben ik op zoek naar museummedewerkers die meer weten over de wijze waarop musea omgaan met blinde en slechtziende bezoekers.
  • Re: Blinden en slechtzienden in het museum

    20 juni 2000 16:12
    Het Openluchtmuseum heeft speciale voorzieningen voor blinden en slechtzienden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mieke Smallegange
    Met vriendelijke groet,
    Joost van Aalst
    : In verband met een onderzoek ben ik op zoek naar museummedewerkers die meer weten over de wijze waarop musea omgaan met blinde en slechtziende bezoekers.
  • Re: Blinden en slechtzienden in het museum

    05 september 2000 21:13
    in het Historisch Museum Haarlemmermeer, alwaar het verhaal vertelt wordt van de bijna 150 jaar 'jonge'polder van de drooglegging tot stedebouwkundige ontwikkelingen nu, zijn op aanvraag speciale rondleidingen te organiseren. er zijn speciale 'voel'objecten die tastbaar inzicht geven in deze geschiedenis. neem contact op met hetmuseum als u meer wilt weten!
  • Re: Blinden en slechtzienden in het museum

    mertens claudia
    22 maart 2001 11:07
    : In verband met een onderzoek ben ik op zoek naar museummedewerkers die meer weten over de wijze waarop musea omgaan met blinde en slechtziende bezoekers.
  • Re: Blinden en slechtzienden in het museum

    05 mei 2001 16:11
    Vanaf 19 mei t/m 22 september in Huizer Museum Het Schoutenhuis, Achterbaan 82 te Huizen en in Visio Elizabeth Kalishuis tentoonstellingen met kunstwerken van slechtziende en blinde kunstenaars!!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.