Informatie gezocht

een baan in de kunst

Gepost door m.mahieu 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • een baan in de kunst

    21 juli 2000 16:47
    L.S.
    Een rare vraag wellicht, maar voor een Franse kennis van mij, vloeiend Nederlands, Cum Laude afgestudeerd Kunstgeschiedenis en Rechten ben ik op zoek naar een baan in een museum of iets dergelijks. Ik struin Internet al een tijdje af, maar kom bijzonder weinig tegen. Wie kan mij helpen aan een antwoord op de vraag: hoe of waar of bij wie vind ik een baan in de kunst, een museum of een gallerie. Of met wie kan ik contact opnemen voor meer info?
    Een goed antwoord is me heel veel waard.
  • antwoord

    27 juli 2000 18:03
    : L.S.
    : Een rare vraag wellicht, maar voor een Franse kennis van mij, vloeiend Nederlands, Cum Laude afgestudeerd Kunstgeschiedenis en Rechten ben ik op zoek naar een baan in een museum of iets dergelijks. Ik struin Internet al een tijdje af, maar kom bijzonder weinig tegen. Wie kan mij helpen aan een antwoord op de vraag: hoe of waar of bij wie vind ik een baan in de kunst, een museum of een gallerie. Of met wie kan ik contact opnemen voor meer info?
    : Een goed antwoord is me heel veel waard.
    ---
    -0--
    Teyler museum in Haarlem is op zoek naar een vrijwilliger-medewerker.
    Echter er staat geen beloning tegenover, maar dat is een kwestie van onderhandelen, weinig vragen en later toch een vaste baan krijgen.
  • baan in kunst

    14 augustus 2000 21:26
    : : L.S.
    : : Een rare vraag wellicht, maar voor een Franse kennis van mij, vloeiend Nederlands, Cum Laude afgestudeerd Kunstgeschiedenis en Rechten ben ik op zoek naar een baan in een museum of iets dergelijks. Ik struin Internet al een tijdje af, maar kom bijzonder weinig tegen. Wie kan mij helpen aan een antwoord op de vraag: hoe of waar of bij wie vind ik een baan in de kunst, een museum of een gallerie. Of met wie kan ik contact opnemen voor meer info?
    : : Een goed antwoord is me heel veel waard.
    : ---
    : -0--
    : Teyler museum in Haarlem is op zoek naar een vrijwilliger-medewerker.
    : Echter er staat geen beloning tegenover, maar dat is een kwestie van onderhandelen, weinig vragen en later toch een vaste baan krijgen.
    er stond een vacature open bij
    het hilversums veilinghuis.
    ik weet niet of deze baan nog vacant is.
    sucses sven

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.