Informatie gezocht

Bonnefanten Museum

Gepost door Frederik Claessens 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Bonnefanten Museum

    17 maart 1999 15:59
    Ik ben laatstejaars student Beeldende Kunsten te Brussel.
    Ik zoek dringend literatuur rond de architectuur van het Bonnefanten Museum Maastricht (Aldo Rossi). Op de campusbibliotheek is weinig materiaal aanwezig. Als U mij daarom materiaal kan bezorgen of op weg kan zetten, zou dat zeer welkom zijn.
    Bedankt
  • Re: Bonnefanten Museum

    26 april 1999 17:31
    dag fré, ik kwam u hier toevallig tegen, best wel grappig. (helaas heb ik geen info over bonnefanten)
    doei sara
  • gezocht titel universele structuren in kunst

    18 november 1999 17:25
    Hallo,
    recentelijk is een wetenschappelijk onderzoek afgerond naar universele structuren in internationele kunstuitingen. Kent iemand de titel van dit onderzoek of de naam van de onderzoeker?
    Bij voorbaat dank,
    Marc Schoneveld
    belcampo@dds.nl
  • Re: Bonnefanten Museum

    18 november 1999 17:28
    Ik doe dit jaar mijn eindexamen op het vwo. Voor tekenen moet ik een werkstuk maken over Aldo Rossi, misschien dat jij me aan informatie kunt helpen? Alvast bedankt!!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.