Informatie gezocht

Limoge porcelein

Gepost door Ilse visser 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

• Limoge porcelein

Ilse visser
    18 november 2001 16:42
    Ik zoek informatie over porcelein uit Limoge en een museum aldaar die dit soort spul tentoonstelt. kan iemand mij op weg helpen?
  • Re: Limoge porcelein

28 november 2001 14:25
    Je vindt het niet als je aan Limoge geen s toevoegt. Het is Limoges. Als je dat intypt in een zoekmachine krijg je talloze sites waaronder: [www.limogessociety.com]
    [www.made-in-limoges.com]
    Een museum dat uitgebreid porcelein tentoonstelt is: The Museum Adrien Debouche. De Fransen zijn - zeker in de provincie - nog niet erg op dreef met internet. Je zal van dit museum dan ook geen site kunnen vinden. Limoges zelf is echter niet groot en het is heel simpel te vinden als je even bij de lokale VVV langs gaat. Succes ermee.
  • Re: Limoge porcelein

18 juni 2003 17:53
    Ik heb gezien dat deze berichten al aardig oud zijn, maar misschien heeft u nog interesse. Mijn tante verkoop Limoge service. Als u wil kan ik uw telefoonnumer geven om te zorgen dat u in contact komt met elkaar.