Informatie gezocht

Jan van Heel

Gepost door Frank Buis 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Jan van Heel

    12 april 1999 19:35
    Wie heeft info over de schilder
    Jan van Heel 1898-1990,
    met name ben ik benieuwd of en zoja
    waar er schilderijen van hem te zien zijn.
    groeten
    Frank Buis
  • Re: Jan van Heel

    24 april 1999 22:09
    : Wie heeft info over de schilder
    : Jan van Heel 1898-1990,
    : met name ben ik benieuwd of en zoja
    : waar er schilderijen van hem te zien zijn.
    : groeten
    : Frank Buis
    Jan van Heel is 1 van de vele kleinere meesters die werkten gedurende het midden der 20ste eeuw.
    Geboren te Rotterdam, later woonde hij in Den Haag. Leerling Academie Rotterdam en studerende anderhalf jaar in Parijs. In 1948 een prijs bij de Pulchri studio in Den Haag en daarna vele andere prijzen.
    Onderwerpen, Clowns, religie, dieren, circus etc.
    Musea. Haags gemeente, Centraal Utrecht, Boymans Rotterdam, v. Abbe Eindhoven.
    Wil je meer informatie, stuur een E-mail of kom langs bij mijn Gallerie op de Keizersgracht 531 Amsterdam.
  • Re: Jan van Heel

    14 juni 1999 16:40
    : Ik ben in het bezit van meerdere schilderijen en gouaches van Jan van Heel. Ze zijn te zien, na afspraak, op mijn adres in Oegstgeest, Wilhelminapark 10, 071 - 5 152 152.
    Van 25 september t/m 3 oktober sta ik met schilderijen van Van Heel op de pAn in de RAI in Amsterdam, stand nr.
    59.
    Met vr. groet,
    Martin Seegers (Kunstbemiddeling)
  • Re: Jan van Heel

    18 januari 2000 14:28
    Ik ben op zoek naar het boek over Jan van Heel, door Charles Wentinck, uitgegeven bij uitgeverij Horizon. Mijn bekhandel kan het niet meer leveren. Weet u er meer van?
  • Re: Jan van Heel

    08 februari 2000 14:55
    Frank,
    Ik ben privé verzamelaar en heb een 4 tal werken van Jan van Heel.
    Kom rustig langs om te kijken maar er is niets te koop.
    Carl Kämper
  • Re: Jan van Heel

    18 november 2000 22:50
    : : Wie heeft info over de schilder
    : : Jan van Heel 1898-1990,
    : : met name ben ik benieuwd of en zoja
    : : waar er schilderijen van hem te zien zijn.
    : : groeten
    : : Frank Buis
    : Jan van Heel is 1 van de vele kleinere meesters die werkten gedurende het midden der 20ste eeuw.
    : Geboren te Rotterdam, later woonde hij in Den Haag. Leerling Academie Rotterdam en studerende anderhalf jaar in Parijs. In 1948 een prijs bij de Pulchri studio in Den Haag en daarna vele andere prijzen.
    : Onderwerpen, Clowns, religie, dieren, circus etc.
    : Musea. Haags gemeente, Centraal Utrecht, Boymans Rotterdam, v. Abbe Eindhoven.
    : Wil je meer informatie, stuur een E-mail of kom langs bij mijn Gallerie op de Keizersgracht 531 Amsterdam.
    Ik wil graag meer informatie over
    de waarde cq prijsklasse van zijn schilderijen afhankelijk van het onderwerp. Ik hoop dat u mij daar iets over kunt vertellen.
    Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
    Nora van der Veer

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.