Te koop gevraagd / aangeboden

Harrie Schoonbrood

Gepost door will-and-grace 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Harrie Schoonbrood

    22 augustus 2009 22:15
    Ik verzamel aquarellen, etsen, olieverfschilderijen enzovoorts van Harrie Schoonbrood. Wie heeft deze en wil ze aan mij kwijt? Tevens andere werken van andere kunstenaars over afbeeldingen van Maastricht gevraagd.




    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/08/2009 22:27 door will-and-grace.
  • Re: Harrie Schoonbrood

    28 augustus 2009 16:28
    ik heb nog wel werk van hem. wat zoek je precies?
  • Re: Harrie Schoonbrood

    28 augustus 2009 17:58
    Hallo Jos,
    Maakt me niet uit welk werk, ik interesseer me voor alle werk van Schoonbrood. Heb je een foto van je werk liggen? je kunt me dan mailen op jlmfranssen@live.nl
    Alvast bedankt.
  • Re: Harrie Schoonbrood

    28 augustus 2009 19:33
    Dat is leuk, ik verzamel zelf ook werk van Schoonbrood. Het is lastig om foto's te sturen. Mijn collectie van Schoonbrood bestaat uit zowel olieverven, als ook aquarellen, glas-in-loodschetsen en tekeningen.
    Bij serieuze interesse kan u een mail sturen met hetgeen u zoekt naar:
    kunstbeer@gmail.com
  • Re: Harrie Schoonbrood

    10 januari 2010 16:50
    Hoi Harrie was een nonkel van mijn vader
    en ik heb nog wel enkele schilderijen,en tekeningen op rol liggen.
    Wie weet voor een goede prijs doe ik wel iets weg.
    Je kan me altijd mailen voor vragen schoonjoske@hotmail.com
  • Re: Harrie Schoonbrood

    05 januari 2011 23:30
    Geachte,

    Indien u geinteresseerd ben heb ik nog een mooi bloemstilleven van Harry Schoonbrood uit 1942 in mijn collectie.

    Met vriendelijke groet,

    Frank Welkenhuysen
    www.kunstexpert.com
    info@kunstexpert.com
  • Re: Harrie Schoonbrood

    29 september 2012 22:35
    hallo, ik heb verschillende werken van Harry schoonbrood in mijn bezit! hebt u nog interesse in deze werken? ik denk er aan ze te verkopen! grts Monique
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 07:35
    Beste Monique,
    Henri of Harry Schoonbrood wordt zowel door ons verkocht als ook ingekocht. Voor meer informatie check Le Suisse Art op het internet.
    Het oeuvre van Schoonbrood kennen we erg goed, sowieso zijn wij altijd geinteresseerd in een afbeelding van het werk(en) hetgeen u heeft. In 2010 organiseerden wij een overzicht van zijn oeuvre in Beek.
    Ook andere leden van de Bende van de Suisse worden door ons aangeboden zoals Charles Vos, Henri Jonas, Rob Graafland, Charles Hollman, Hubert Levigne, Paul Kromjong enz.
    U kunt kunt altijd vrijblijvend informeren.
    Met vriendelijke groet,
    kunsthandel@lesuisse.nl
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 07:58
    Hallo Monique,

    Zou U me foto's kunnen sturen van de verschillende werken? Ik verzamel werken van Harry Schoonbrood. Dan kan ik kijken welke ik eventueel van U zou kunnen overnemen.
    Met vriendelijke groeten,
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 19:02
    ziehier de werken in mijn bezit! Harry was de oom van m,n moeder. ik heb ze steeds gekoesterd maar nu vind ik het tijd om ze van de hand te doen!
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 19:13
    Hallo Monique,
    Hoeveel vraagt U voor elk schilderij afzonderlijk?
    U kunt me de prijs mailen naar
    will-and-grace@home.nl

    Alvast bedankt voor Uw reactie.





    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2012 19:13 door maastricht.
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 19:17
    beste Maastricht, ik heb spijtig genoeg geen idee wat deze werken van waarde hebben! ik zou er graag een eerlijke prijs voor krijgen natuurlijk. Ik heb net ook gezien dat er 1 werk enkele schilfers verf mist, de rest is volledig intact.
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 19:19
    Ik vind nummer 11 mooi.
    Weet U waar deze gemaakt is?
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 19:48
    Mailt U me even naar mijn emailadres de maten van het schilderij en hoeveel U ervoor wil hebben.
  • Re: Harrie Schoonbrood

    30 september 2012 20:32
    raar, ik heb uw mailadres gecopieerd, en toch is er een fout opgetreden, ik kan niks sturen!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.