Te koop gevraagd / aangeboden

Ik heb dit Havenzicht van Rotterdam en is van Wim Bos buiten maat met de lijst is 117 cm breed en 77 cm hoog

Gepost door Ruud.Berr. 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Ik heb dit Havenzicht van Rotterdam en is van Wim Bos buiten maat met de lijst is 117 cm breed en 77 cm hoog

    31 augustus 2018 13:16
    Hallo.

    Ik wil het nu verkopen.

    Wim Bos schilderij Haven Rotterdam groot olieverf doek.

    Maten met de lijst zijn 117 cm breedHoog 77 cm.

    Willem Bos werd in 1906 in Rotterdam geboren. Hier overleed hij ook in 1974.Hij woonde en werkte o.a. in Rotterdam, Brussel, Antwerpen en Parijs.Later is hij terug gekeerd naar Rotterdam .


    k weet niet hoe oud het is weet niet beter dat het altijd bij me Ouders heeft gehangen later bij mij ben nu 74 jaar oud dus denk dat het zeker 70 jaar oud moet wezen.Alleen op te halen dan kunt u ook gelijk zien wat u wilt kopen.Geen onzin ik zie ook de prijzen die betaald worden dus daar richt ik me dan ook op..
    Foto toont het schilderij zo als het bij mij aan de Muur hangt.

    Groet Ruud

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.