Te koop gevraagd / aangeboden

Leo Niehorster

Gepost door Heemskerk 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Leo Niehorster

    17 mei 2011 09:52
    Voor de Kleindochter van de schilder Leo Niehorster zoek ik: Schilderijen, Aquarellen, Tekeningen e.d. Ook informatie, knipsels e.d. zijn van harte welkom.

    gh
  • Re: Leo Niehorster

    14 februari 2012 14:31
    Ik ben in het bezit van twee winterlandschap schilderijen van Leo Niehorster.
    Ik zal hiervan binnenkort foto's maken en U deze toezenden.

    Vr. groet,
    F.P. van der Zalm
  • Re: Leo Niehorster

    11 augustus 2015 23:20
    Mijnheer Fred,

    Ik ben Saskia Marijke Niehorster, de kleindochter van Leo niehorster. Ik heb gezien dat u een par schilderen van mijn opa hebt. Mag ik die photos zien als u blieft? hoe kwam u door hem? misschien wil je ze verkopen? Ik ben zeer geïnteresseerd in het vinden van een aantal van mijn opa's werk, zelfs als u wilt om het te houden. Kunt u mij vertellen wat je weet over hen? Ik ben in Mexico geboren en mijn Nederlands is niet so goed. Ik nu woont in the Verenigen Staten.

    Mijn email addressen zijn:

    saskiamarijke@gmail.com
    smnc@kc.rr.com

    ik zaal heel graag van u mier horen. Dank u wel en tot ziens, met vriendelijke groetjes, Marijke
  • Re: Leo Niehorster

    08 januari 2017 20:56
    Ik wil graag ik contact komen met Fred van der Zalm.
    Ik ben een kleinzoon van Gerard van der Zalm de huisschilder en die woonde
    in Den Haag en zoon van Kees van der Zalm.
    Het gaat over de schilderijen van Leo Niehorster, waarvan ik er eentje in bezit heb.

    Vriendelijke groeten,

    Klaus van der Zalm
    email: n.zalm8@chello.nl

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.