Te koop gevraagd / aangeboden

Verloren En nieuwe schilderijen gezocht: warmenhoven, spaander, vogelzang

Gepost door annus_sanctus 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Verloren En nieuwe schilderijen gezocht: warmenhoven, spaander, vogelzang

    05 januari 2022 20:29
    Ik ben op zoek naar drie schilderijen die eerder in mijn bezit waren. Van twee kon ik de foto vinden, de derde alleen signatuur en deel van schilderij. Indien er een mogelijkheid is zou ik ze graag weer in mijn bezit krijgen. Ze zijn ooit ontvreemd uit mijn opslag. Gezien de lage waarde en de opmerking dat er niets met de aangifte zou worden gedaan is er daadwerkelijk geen aangifte gedaan.

    1. Antonia Vogelzang - zonnebloemen in bruin/oranje pot, marouflé op board
    2. J. Warmenhoven - boeket zonnebloemen in blauw/grijze vaas, olieverf op doek
    3. Oscar Spaander - veldbloemen met zonnebloem, pastel, langwerpig schilderij, lijst krom van vocht

    Daarnaast zoek ik andere schilderijen van deze drie schilders.
  • Re: Verloren En nieuwe schilderijen gezocht: warmenhoven, spaander, vogelzang

    06 januari 2022 07:46
    Van de derde foto vind je het hele schilderij terug op:

    [www.museumserver.nl]
  • Re: Verloren En nieuwe schilderijen gezocht: warmenhoven, spaander, vogelzang

    06 januari 2022 10:31
    Bedankt voor je reactie. In ieder geval is de melding van museumserver een oude van mij, vergeten.
    De foto's op arthur.io zijn exacte copien van mijn foto's dus die zijn waarschijnlijk van internet gehaald. Niet de nieuwe bezitter dus.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.