Te koop gevraagd / aangeboden

Ron Meilof

Gepost door mtsholland 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Ron Meilof

    17 mei 2019 13:54
    Ik ben op zoek naar schilderijen van Ron Meilof, ik verzamel zijn werken en heb er inmiddels een aantal in bezit.
    Indien er mensen zijn die zo'n schilderij willen verkopen hoor ik dit graag
    Groet
    Mtsholland
  • Re: Ron Meilof

    19 augustus 2019 17:37
    Goedemiddag,

    Ik heb zelf een groot doek 120x80 met zwanen in een winterlandschap.
    Certificaat is aanwezig. Gekocht bij Kompaen in Lisse.

    Gr.

    André
  • Re: Ron Meilof

    21 november 2019 12:23
    Goedemiddag,
    ik heb een zwanenpaartje te koop. Een aankoopbewijs en bewijs van echtheid zijn aanwezig.
    De afmetingen zijn 90 b 60 h. en het schilderij is mooi ingelijst. Ik heb een afbeelding bijgesloten.
    Indien u interesse heeft dit te kopen ontvang ik graag een serieus bod van u.
    met vr. groet,
  • Re: Ron Meilof

    03 december 2020 17:05
    Goedenmiddag Antonia1956,

    Heeft U het werk nog in uw bezit?
    Ik heb namelijk ook interesse, evenals mtsHolland heb ik enkele werken van Meilof in bezit en ben ik nog op zoek naar zwanen werken van Ron Meilof. Deze heb ik momenteel niet.

    Groet Michel
  • Re: Ron Meilof

    03 december 2020 17:07
    Goedenmiddag Andre,

    Heeft U het werk nog in uw bezit?
    Ik heb namelijk ook interesse, evenals mtsHolland heb ik enkele werken van Meilof in bezit en ben ik nog op zoek naar zwanen werken van Ron Meilof. Deze heb ik momenteel niet.

    Groet Michel
  • Re: Ron Meilof

    09 september 2021 14:44
    Ik ben in het bezit van een heel bordje nr. 1812A uit 1993 van Ron Meilof. Het is een strikt beperkte oplage ( van 39 branddagen) van "gelegen in het Friese land". Het is de eerste uitgifte in de serie "boerderij dieren van Nederland". Als u geen interesse heeft. Kunt u mij dan verder helpen met adressen om dit te verkopen of kunt u mij vertellen wat dit waard is?
  • Re: Ron Meilof

    09 september 2021 14:48
    Ik ben in het bezit van een heel bordje nr. 1812A uit 1993 van Ron Meilof. Het is een strikt beperkte oplage ( van 39 branddagen) van "gelegen in het Friese land".

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.