Te koop gevraagd / aangeboden

Taxatie van uw schilderij door beëedigd taxateur, gratis of voor € 10.-- bij een waarde hoger dan € 100.--

Gepost door Heemskerk 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Taxatie van uw schilderij door beëedigd taxateur, gratis of voor € 10.-- bij een waarde hoger dan € 100.--

    10 mei 2020 10:47
    Wilt u morgen al weten wat uw olieverf schilderijen waard zijn? Vraag dan een uitgebreide taxatie aan: Meestal gratis of voor slechts € 10,-. per schilderij. Stuur mij uw informatie, maat zonder lijst en 3 fotos. Is uw schilderij van een amateur of minder dan € 100.– waard, dan betaalt u niets. Anders hoort u eerst dat het een hogere waarde heeft en beslist u voor taxatie. (geen etsen of grafiek). Email naar: stamesko@wxs.nl
    De taxatie: U ontvangt van mij een waardeschatting voor het specifieke schilderij aangevuld met een overzicht veilingresultaten van de laatste 25 jaar en relevante informatie over de schilder.

    Benodigdheden voor het krijgen van een taxatie/waardebepaling:

    Stuur mij 3 foto’s per e-mail van:

    De voorkant van het schilderij
    De achterkant van het schilderij
    De handtekening op het schilderij

    Geef mij de maat zonder lijst, de naam van de schilder, als u dat weet, eventuele herkomst van het schilderij. Graag ook uw woonplaats.

    gh
  • Re: Taxatie van uw schilderij door beëedigd taxateur, gratis of voor € 10.-- bij een waarde hoger dan € 100.--

    15 juli 2020 18:10
    Hallo,

    Zou u eens naar mijn post willen kijken?
    De maten zal ik u nog doorsturen mocht u meer te weten komen.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.