Te koop gevraagd / aangeboden

Kunstschilder gezocht mogelijk een Bredanaar

Gepost door Ronsrons 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kunstschilder gezocht mogelijk een Bredanaar

    09 juni 2020 19:29
    Goede dag, mogelijk dat iemand mij kan helpen met het herkennen van het schilderij te zien in de bijlagen. Het betreft mogelijk een schilder uit Breda of omstreken. Dit is wat ik heb meegekregen van mijn overgrootvader. Mogelijk 1850-1875. Ik heb heel veel combinaties geprobeerd M.v.Heuvel was het uitgangspunt. Daarna etc etc. Mogelijk dat iemand het direct ziet c.q. de handtekening herkend en het gelijk wil overnemen voor 25.000 of meer :-))))) (ik woon dicht bij de Efteling)
    Alvast vriendelijk bedankt
    MtvrgRon
  • Re: Kunstschilder gezocht mogelijk een Bredanaar

    16 juni 2020 07:36
    verkeerde rubriek...
    niet te veel moeite voor doen..
    zou M.A.K van Heuven kunnen zijn
    25.000 roepie …
  • Re: Kunstschilder gezocht mogelijk een Bredanaar

    16 juni 2020 08:05
    Goede morgen, verkeerde rubriek sorry Ik heb mijn commentaar moeten aanpassen ik kreeg het idee dat ik niet de moeite had genomen om de goede rubriek te zoeken maar dat slaat als ik het goed lees op de schilder. Excuus.was er even pissig over. MtvrgRon



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/06/2020 18:59 door Ronsrons.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.