Te koop gevraagd / aangeboden

PROBLEEM GEZOCHT!!!

Gepost door Viola van den Berge 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • PROBLEEM GEZOCHT!!!

    21 september 1999 13:25
    Wij zijn vijf studenten van de opleiding Culturele & Maatschappelijke Vorming (CMV), gericht op vrijetijdskunde, in Rotterdam.
    Voor het vak "Probleemoplossen in de organisatie" zijn wij op zoek naar een CMV-bedrijf of -instelling, (bijv. een museum) dat een bepaald probleem heeft. Wij denken bijvoorbeeld aan een probleem op het gebied van PR of communicatie.
    Het is de bedoeling dat wij dit probleem dan gaan analyseren en er schriftelijk oplossingen voor bedenken.
    Graag ontvangen wij reacties van bedrijven in de vrijetijdssector die een bepaald probleem hebben op het gebied van PR of communicatie (een ander gebied mag eventueel ook), zodat wij dit probleem kunnen analyseren en er oplossingen voor kunnen aandragen.
    Uw reactie zien wij graag z.s.m. tegemoet!
    Bij voorbaat dank!
    Met vriendelijke groet,
    Willeke Hazenbroek
    Silvia Stijlen
    Christa Looijen
    Tjerk Walbroek
    Viola van den Berge,
    4e jaars studenten vrijetijdskunde
  • Re: PROBLEEM GEZOCHT!!!

    06 oktober 1999 14:47
    stuur even een emailtje (voor jullie e-mail)adres met iets meer informatie, dan kan ik jullie per e-mail benaderen. Mogelijk heb ik een museum voor jullie.
  • Re: PROBLEEM GEZOCHT!!!

    01 februari 2000 13:57
    geachte.
    graag had ik een oplossing gehad voor mijn probleem.Ik ben van beroep haarkapster en mijn grote hobby is schilderen en keramiek.Hoe kombineer ik financieel het kapsalon en de verkoop van mijn kunstwerken zonder problemen met de financiele instellingen in Belgie
    met oprechte dank.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.