Discussie

moeten musea commercieler of niet??

Gepost door s 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • moeten musea commercieler of niet??

    s
    26 februari 2004 15:05
    Moeten musea commercieler worden of niet??

    Wie helpt mij aan argumenten, moet hier namelijk een betoog over schrijven!!
  • Re: moeten musea commercieler of niet??

    27 februari 2004 09:52
    In het algemeen vind ik dat iedereen, ook musea dus, de eigen broek moeten kunnen ophouden. Beetje aanpakken dus. Kan men dit niet en wil men toch door blijven bestaan dan moet het namelijk weer bekostigd worden uit de staatskas, subsidieren dus. Daar is niet zoveel op tegen als de algemene opninie daar voor is. Ik denk echter niet dat het merendeel van het Nederlandse volk positief staat tegen subsidiering van musua, indien men zou weten om welke bedragen het ging. Daarbij komt nog dat ook musea wel enige creativiteit aan de dag zouden mogen leggen om op andere wijze geld binnen te halen. Derhalve: musea moeten commerciel gaan denken en handelen. Niks mis mee.s schreef:
    >
    > Moeten musea commercieler worden of niet??
    >
    > Wie helpt mij aan argumenten, moet hier namelijk een betoog
    > over schrijven!!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.