Discussie

artfair in 's-Hertogenbosch

Gepost door martin 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • artfair in 's-Hertogenbosch

    18 april 2005 20:51
    Vandaag 18-04-2005 heb ik de artfair in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch bezocht. Een waar genoegen. Het is een erg goed georganiseerd geheel in een prachtige accomodatie, met een overweldigend aanbod op het gebied van kunst en antiek. Eén puntje van kritiek: op schildergebied is er te veel gedateerd werk, of beter gezegd: er is te wéinig werk van hedendaagse schilders, terwijl die er toch genoeg zijn. De moderne schilders van Nederland willen en mógen ook gezien worden, en horen daarom op de artfair zeker thuis. Als voorbeeld geef ik u Ria Thiessen, kijk maar eens op www.riathiessen.nl
    Schilderijen op papier, doek, paneel en handbeschilderd glaswerk, dat absoluut gezien mag worden en zeker verdient om te worden vertoond op voor het grote publiek toegankelijke tentoonstellingen als de artfair.
    Voor de goede orde: de artfair is wat mij betreft een groot succes.

    Martin van den Broek.


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.