Discussie

onderzoek naar sociale media in musea

Gepost door sannecraanen 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • onderzoek naar sociale media in musea

    17 september 2010 11:20
    beste museumliefhebbers!

    Ik doe een afstudeer onderzoek naar de integratie van sociale media binnen het museumwezen. Ik ben hiervoor opzoek naar mensen die in de afgelopen 12 maanden een willekeurig museum hebben bezocht en mee zouden willen doen met mijn onderzoek.

    Het enige dat je hoeft te doen is op onderstaande link klikken en de enquete invullen. Duurt nog geen 10 minuten en je helpt mij er enorm mee!!

    Link: [www.thesistools.com]

    Dus ben je een museumliefhebber, vul dan de enqueet alstublieft in!

    Alvast ontzettende bedankt!

    Groet
  • Gut wie hebben er geen aandelen in dat bedrijf social media

    rhp
    19 mei 2011 14:42

    Nou mevrouw tikfout die aandelen heeft maar ik heb geen idee waar je die haalt, in het gunstigste geval ben je daadwerkelijk een student.

    Ik ben ook de rotste niet, dus wil ik je wel even op weg helpen naar theorievorming die voor musea van belang zijn. Als medium, winkel of geef het een naam, hebben de verzamelfanatici kennelijk je aandacht getrokken.

    Pine and Gilmore, experience economy. Voorbeelden werken altijd beter. Komt ie dan he


    Minstens gaan we voor adsorptie. Je wilt niet in het kneuzenkwadrant zitten, leren, da's zooo 1920 en verheffing des volkes. Maar enfin, terug naar het nu met Jan Heemskerk in de Playboy met iets wat in 1970 nog male chauvinism was (maar ze werd dunner in plaats van dikker, dat wel).

    Apart kamertje, een beetje verstopt. Je kijkt er zo overheen. Suske laarsje maar Wiske. Bordje, niet geschikt voor jeugdige kijkers. Het betrof hier Korperwelten, dus u weet als het mee zit waar ik het over heb. Nu zitten we, schat ik, toch zeker al in de absorptie. Maar we willen naar de onderdompeling, liefst heel LLLang en Harrrd (een citaat op de plank is als geld op de bank. En nog van een kunstenaar ook, hoe vind je die. Die VW LT met LM doet dan weer wat afbreuk aan het mannlich kraeftige). Enfin.

    Teneinde hier een Ervaring, Beleving van te maken; het in het netvlies branden zou ik zeggen, had de dienstdoende figuratie het volgende in petto. De niet heel assertieve kalverliefde tevens boerendochter in de Chazia Muralisaus dopen, als je toch bezig bent de bovenwijdte wat oppitchen en ach! en wee ze was kleuterjuf.

    En dat dat kamertje daar was, wist ik toen nog niet.
  • Re: Gut wie hebben er geen aandelen in dat bedrijf social media

    rhp
    19 mei 2011 14:46
    Met een wat hoger dichtbijhuisgehalte, geldt voor pak-hem-beet een wandelingetje door dorgisterij Le Lis hetzelfde.

    Zo'n maskertje daar valt niet tegenop te klussen. Badkamertje, linnenkast, de tuin? 't Is kalmerend (lukt mij nooit), liftend (hoe?), reinigend (ken net, als 't mag), vitaliserend en in sommige updates re-vitaliserend.

    Tegen expressielijntjes. Als je het zo mooi omschrijft, kun je er eigenlijk niet tegen zijn, toch?







    kraa .. je .. poot'n, daar kun je tegen zijn.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.