Nou mevrouw tikfout die aandelen heeft maar ik heb geen idee waar je die haalt, in het gunstigste geval ben je daadwerkelijk een student.
Ik ben ook de rotste niet, dus wil ik je wel even op weg helpen naar theorievorming die voor musea van belang zijn. Als medium, winkel of geef het een naam, hebben de verzamelfanatici kennelijk je aandacht getrokken.
Pine and Gilmore, experience economy. Voorbeelden werken altijd beter. Komt ie dan he
Minstens gaan we voor adsorptie. Je wilt niet in het kneuzenkwadrant zitten, leren, da's zooo 1920 en verheffing des volkes. Maar enfin, terug naar het nu met Jan Heemskerk in de Playboy met iets wat in 1970 nog male chauvinism was (maar ze werd dunner in plaats van dikker, dat wel).
Apart kamertje, een beetje verstopt. Je kijkt er zo overheen. Suske laarsje maar Wiske. Bordje, niet geschikt voor jeugdige kijkers. Het betrof hier Korperwelten, dus u weet als het mee zit waar ik het over heb. Nu zitten we, schat ik, toch zeker al in de absorptie. Maar we willen naar de onderdompeling, liefst heel LLLang en Harrrd (een citaat op de plank is als geld op de bank. En nog van een kunstenaar ook, hoe vind je die. Die VW LT met LM doet dan weer wat afbreuk aan het mannlich kraeftige). Enfin.
Teneinde hier een Ervaring, Beleving van te maken; het in het netvlies branden zou ik zeggen, had de dienstdoende figuratie het volgende in petto. De niet heel assertieve kalverliefde tevens boerendochter in de Chazia Muralisaus dopen, als je toch bezig bent de bovenwijdte wat oppitchen en ach! en wee ze was kleuterjuf.
En dat dat kamertje daar was, wist ik toen nog niet.