Discussie

taxatie en bemiddeling

Gepost door ARTPOL 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: taxatie en bemiddeling

    07 juli 2015 22:59
    Ik heb nog eens op Google gezocht met zijn oude naam "Joachim David Samuel Kroezen" en al zeer snel vind ik links naar webpagina's met zijn naam en als ik daar dan op klik kom ik meteen uit op de persoonlijke pagina van Kunst Expertise op Gratis Adviseurs. Dat is dus ook een manier om het lang vol te houden op Gratis Adviseurs. Elke keer als op internet je naam als onbetrouwbaar bekend wordt verander je gewoon je naam. Zo kan je het wel een tijdje uithouden.
  • Re: taxatie en bemiddeling

    07 juli 2015 23:03
    ja inderdaad,maar zou het om de zelfde persoon gaan als besproken in de vorige berichten?
    dan ga ik mijn vragen en foto's bij een erkend taxateur voorleggen,ben dankzij dat vage gedoe wel zoveel gaan lezen over taxatie en taxateurs dat ik nu wel weet waar ik zijn moet.
  • Re: taxatie en bemiddeling

    07 juli 2015 23:04
    sorry ik lees dat inderdaad om dezelfde persoon gaat
  • Re: taxatie en bemiddeling

    07 juli 2015 23:18
    zou ik je toch nog wat willen vragen?
    zal ik hm een mail sturen van wat ik hier allemaal te weten ben gekomen?
    dat ga ik zowiezo doen,vind jammer om te horen dat ik voorgelogen ben en zeer waarschijnlijk niet in het bezit ben van wat menneer kunst expertise omschreven heeft.
    al vertrouwde ik het al niet, laat staan dat je geld overgemaakt heb voor een mooi lul verhaal.
    Bedankt voor je hulp met het linken van die oplichter en zn beheerder profiel kunst expertise op gratis adviseurs.

    mvg jeroen
  • Re: taxatie en bemiddeling

    08 juli 2015 00:01
    Laat ik voorop stellen dat hij met zijn antwoorden het soms bij het rechte eind heeft maar dat een taxatie rapport of certificaat van echtheid van zijn hand zoveel waard is als de waarde van een leeg vel papier en dat is niet veel.

    Zoals ik al zei: Zo gauw zijn naam in een verkeerd daglicht komt door zijn activiteiten neemt hij een nieuwe naam aan.
    Als u hem dus dwars wil zitten dan schrijf u HEM niet maar misschien Gratis Adviseurs zelf met uw bevindingen.
  • Re: taxatie en bemiddeling

    08 juli 2015 00:44
    oh oke nou heb geprobeerd mn niet zo vriendelijke mail proberen terug te halen,en na dat gedaan te hebben zie ik een mail van een taxateur van het veilinghuis venduehuis waar ik dezelfde foto's en vragen heen gemaild had.
    Nou als het terug halen van die onvriendelijke mail niet gelukt zou zijn?ben ik daar echt niet rouwig om want wat het volgens menneer David Joachim Samuel ....
    zou zijn en zijn daarbij geschatte waarde gebaseerd op opbrengsten van vergelijkbaar antiquite op Internationale veilingen? ???????
    Nou dat is het TOTAAL NIET het enige wat menneer de Kunst expertise wel goed had?is dat het om een kandelaar ging?
    Maar om daar nou een week over heen en weer gemaild te moeten hebben?
    Hoop dat mensen die ook vragen hebben over dingen die ze bezitten net als ik, en geen verstand van zaken hebben ga gewoon naar een erkende taxateur die in mijn geval ook gratis het advies heeft gegeven dat het niet de moeite waard is om taxatie te laten doen i.v.m met de geringe waarde .
    En dat is alles wat ik wilde weten

    Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp en informatie
    mvg jeroen
  • Re: taxatie en bemiddeling

    09 juli 2015 17:36
    Wat ik nog even zeggen wil is dat ik je advies van het raadplegen van de mensen achter de site van gratis adviseurs gedaan heb,met een link naar deze discussie.
    En ik kreeg een bedank mailtje terug dat ze het gingen uitzoeken en in een tweede mail denk na het lezen van de bevindingen op dit forum,het in beraad gingen nemen.
    Ik had het er ook bij kunnen laten?maar vond toch wel dat ik ze minimaal moest laten weten van het gene wat ik over deze persoon te weten ben gekomen en zijn activiteiten op hun website.
    En hoop dat hun aan de hand daarvan de juiste maatregelen richting deze persoon.
    mvg jeroen
  • Re: taxatie en bemiddeling

    12 februari 2016 12:08
    Ik zie de laatste tijd een bedroevend aantal Marktplaats advertenties en Catawiki veilingen waarin kunst te koop worden aangeboden met een certificaat van echtheid uitgegeven door Joachim David Samuel Kroezen.

    Ook een ander plek gevonden waar hij zijn diensten international aanbied.
    [www.search-im-info.com]

    of deze

    [auctionata.com]



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/02/2016 16:34 door mp.kunst.
  • Re: taxatie en bemiddeling

    28 februari 2018 08:36
    Dank Artpol voor je bericht.
    Vandaar dat ik hem niet meer kon vinden,Hr Kroezen .
    Ik dacht al dat hij dat zou kunnen zijn, vandaar mijn verzoek.
    Maar wat een verslag bovenstaand,de eerlijkheid is wel dat ik als verzamelaar en
    kunstliefhebber jaren geleden contact met hem had,en dat hij mij wel diverse keren
    goed en vooral de juiste richting wist aan te geven.
    Dit kan ik van veel galeries niet zeggen,die zijn onbeschoft en geven geen antwoord ,maar gelukkig zijn er hele goede
    bij die dat wel doen.
    De adviezen waren gratis trouwens ,en het verbaasde mij over de grote kennis van zg Indo schilderijen .
  • Re: taxatie en bemiddeling

    06 maart 2018 08:51
    "Maar wat een verslag bovenstaand"

    Is hier een bijdrage van Artpol verdwenen?
  • Re: taxatie en bemiddeling

    20 december 2022 14:59
    Een van de ergste waar ik rapporten van gezien hen is de heer Leo Setz van catawiki.
    Met zijn voormalige kunsthandel heeft hij echtheidsrapporten uitgeschreven en daarna natuurlijk konden de klanten het werk inbrengen.
    Niet beëdigd en toch dat soort kunsten flikken.
    Maar zo zijn er vele die dat doen en ze komen er echt mee weg.
    Jammer.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.