Discussie

Museum Ervaringen (engels)

Gepost door LoisLentz 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Museum Ervaringen (engels)

    06 april 2020 16:04
    Beste museum liefhebbers,

    Ik probeer momenteel zoveel mogelijk te leren over hoe mensen musea ervaren in relatie tot hun persoonlijkheid voor mijn onderzoeksproject voor de TU/e. Ik hoop dat er op dit forum een aantal mensen zijn die me hierbij kunnen helpen. Door het Coronavirus dat nu heerst kan ik geen musea onderzoeken in het echte leven, daarom onderzoek ik nu online musea. Ik heb het dan over de online collectie van het Britisch museum of de virtuele tour van het Rijksmuseum bijvoorbeeld. Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie van dat soort online tentoonstellingen vinden en wat jullie er goed of minder goed aan vinden in dit forum. Daarboven op zou ik er heel erg mee geholpen zijn als enkelen van jullie de tijd (ongeveer 25 minuten) zou willen nemen om mijn vragenlijst over dit onderwerp zou willen invullen.
    De vragenlijst is in het Engels, maar ik ben Nederlands en ben erg benieuwd wat u denkt.

    Vragenlijst: [sc-mturk.id.tue.nl]

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.