Discussie

Je moet je publiek wel een beetje snappen

Gepost door rhp 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Je moet je publiek wel een beetje snappen

    rhp
    11 juni 2011 11:20
    Tja. Het is een open deur als een koe, een waarheid als een .. uh.

    Je moet je publiek een beetje kennen. Dus stel nu dat u morregen vanwege DSC's Kroeglopertoernooi iets van straatkunst wil doen performancegewijs (immers, toen ik vorige week zondag ging voor anschauen deden ze dat ook), dan is het handig te weten wat men weet.

    De serveersters kennen we eigenlijk niet. Ook al is Zij van de Engel de naam waardig en is de Marijke van de Doerak een fraay stukske plastiek. Maar sorry, de schaker is meer van de audio en de video, zo'n Mediamarkt is ook niet helemaal van gisteren. Sterker, voor meer emensen dan je denkt geldt dat ze de rimpels van -zeg- een Tijn Docter beter kennen dan va de huisarts.


    Waar het vrouwenschaak dan toch diensten bewijst. Lijkt die blonde ook nog es op Sylvia Witteman .. kansje dat men het kent.

    Als het heeeel erg meezit, herkennen ze de vrouw van Loek van Wely.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/06/2011 11:21 door rhp.
  • Re: Je moet je publiek wel een beetje snappen

    rhp
    11 juni 2011 11:22

    .. die sterk verinnerlijkte behoefte aan Olsenkoters en Kvk-mopje .. dat heb ik alleen.

    Vrees ik.
  • Re: Je moet je publiek wel een beetje snappen

    rhp
    11 juni 2011 11:25

    Hmmmm .. na wat bedenkingen. Gestyld als Friseuse (da's kapster, maar dan Pruisisch), niet voor 18jarigen en wel voor 45+, Maribelle als Nederversie en als Jam in de Duitse supermarkt.


    Heeeel heel misschien dat ze Sandra kennen. Van Magdalena, herinnert u zich die nognognog?



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/06/2011 11:27 door rhp.
  • Re: Je moet je publiek wel een beetje snappen

    rhp
    14 juni 2011 17:22

    Namens de organisatie, deelnemers en accosiees bladibla doen wij verslag van een geslaagd schaakgebeuren met een hoog realisme gehalte. Zo op tweede Pinksterdag niet te druk, maar wel de bekende gezichten en de zendtijdverdeling van de cafes was in mijn optiek ook gunstig. PLataan Lumenplein is gewoon het geschikst, laten we wel wezen.

    Laten we dat doen.

    Verder bent u niet verrast dat ik cloaca fan ben. Net als dat ik broken flowers een fraaie film vind, het leed dat daten op leeftijd heet. Stukjes pen ik ook neer op eigen website [www.rhp-producties.nl] zij gewaarschuwd, heeft u echt een hekel aan Elize, tja , dan is het daar onpluis. Voor anderen is wel pluis. Pluis, wat betekende dat ook weer in studentikoos?
  • Oud worden is alle leeftijden hebben

    rhp
    21 juni 2011 14:40
    Oud worden is alle leeftijden hebben. een oud nederlandse zegswijze. Echt ouder worden is kinds, seniel of dement. ouderwdom komt met gebreken.

    't Is bekend, alles wordt minder. Maar ook de tijd die resteert.

    Twaalfjarigen en ouderen hebben veel gemeen. Bij de 13jarige is het vooral de toekomst waarop je wacht, vraag het pau;l v v. Bij 66 jarigen is het het verleden dat niet meer terugkomt.

    Interessant eraan is dat beide groepen het winkelcentrum hebben als hangplek. gek zijn op de roddel van de dag (onthoud dat woord, dag) de scheiding van de week en donderdag heb ik een goeie begrafenis met leuke mensen! En beide zijn goede klant van de telefoonprovider. Entertainment, kortom, mag best gericht zijn op het hier en nu wat ze onderscheidt van de Vriendinlezer die spaart voor haar uitzet of de Quotelifecrisis die sowieso met geld bezig is, maar dan meer in curatorsfeer anno nu.

    Omdat we hier zitten om van elkaar te leren (en niet over orthodontie) iets over entertainment.


    TOEN SYLVIA nog geen F-je had, betrof dat winkelcentrum downtown Overveen, Kennemerland. Anno nu twijfelt men in het schap tussen Sharon van L'Oreal donkerblond en FHM's Angelique van Garnier en 't is wel erg goedkoop die Angelique.
    Bij Sylvia was dat Le Blond Clair pur.

    Wat ik wil zeggen: doordeweeks evrmaak is zowel bij Sylviaatje en de tandartsdochters 3,75 korting op iets wat ja nou je toch wel nodig hebt.

    Maar wat is spanning, sensatie, avontuur!

    (spannende fluistertoon)

    Met bonkend hart treinde ze naar Ansterdam. Ander meisjes die rondhingen verlieten onverrichter zake het pand met schuwe blikken na uren drentelen. Zo niet Sylvia. Zwevend van trots op het sierlijke zwaluwtje zon zij op een oneliner (L'esprit de Koploper, qua zegswijze). Die kwam er, in de vorm van minder pijn dan ontmaagden eigenlijk een beetje 6-. Enfin, de saaiheid en berkompenheid van Kennemerland -met als hoogtepunt de zeepkistenrace met een van mama geleende sigaret- is dus veeel dragelijker met een tattoo.

    Punk in wording, te Kennemerland, aldus geschiedde.


    WAAR STAAT U .. dat is uw vraag. Bent u de Garnioer 30% korting, doordeweeks, dat is wel weer eens hoog tijd? Of bent u dat Amsterdamse moment, dat kloppende hart, de reis ernaartoe en de vriendinnen de ogen uitgestoken of toch minstens hilariteit geoogst en lofttrompet getuit?

    Bent u een kleurspoeling of een tattoo?
  • 't Wordt op de Costa del Sol (welja alle eerdere gegadigden passen erbij)

    rhp
    01 oktober 2011 10:46
    OFFICIEEl bestaat figuratie natuurlijk niet. In winkelcentra. In de wachtkamer. In de trein. Maar als we nu even besluiten allemaal geen 13,33 meer te zijn, dan kan ik ter Leering ende Vermaek bedenken hoe de Costa da's op Zuid nabij de Beyerlandselaan eens voor de echie kan chambreren. Daags nadat ik een aerdig rulend ende asskicking stukje op de site van moi het licht had doen zien omtrent leggings, en wat wij gisteravond hadden is statistisch onverklaarbaar zie 13,33. Featuring de voorloper van de tweede in de Fancy en ze heet Pang nou ja zeg dat is niet te weten niet doorvertellen hoor dat is ook allemaal getrouwd met kinderen enzo heb ik altijd wie niet what can you do. Terzake: styleer dat, zo'n Costa. Indachtig skip de herfstdip met wieanders, Denise Boomkens foto present! Karina Sandvliet styliste check!.

    Na ampele overwegingen niet teveel Ibiza's eerste serie, want dat doet geforceerd aan. Paar gewone, een 900 cc, een enkele GLX 1.5. Leggingbemokkeld aanbieden, serveersuggesties bovenstaand. Warm opdienen, direkt consumeren (uh?). Op van die Langhout-Oad-Milotreizenplekken heb je een nekele touringcar. Een huurauto, zoekt u zelf even uit wat modaal is, Fiesta klinkt logisch, Micra aardig, Travis is leuk, ga maar. Patrol GRR moet ook, wegens excursie ziet u wel. Met oceaanblauwe rookpluim, 7 ton op de klok en 2,1 schoon aan de haak, styleren is een beroep voor perfectionisten.
    Een Renault 5. Mais bien sur. Wij opteren in dit geval, de 5 is de luie als we de Lodewijknomenclatura volgen, dan voor de basis, de Le Car L die het ook in de dstriping heeft, die L. Wit. Verder moeten we het algehele plaatje wat ontdoen van Ponproducten, hoewel die paarse met goedklinkende uitlaat mag blijven wegens zoveel inzet eergister. 3 cabrio jaren 80 ook, Megane CC aannemelijk. Een enkele XT of MT brommer, die scooters wat dimmen want die had je toen niet.

    Jaren 70, why not. Bent u fanatiek, dan regelt u de productplacementsportwagen die in de originele Swimming Pool wel zit en in de huidige niet, terwijl Rampling Mobilette rijdt en Ludivine 106. Just so you know. Sunbeam 1300 super, ja gut als het zonnestraal heet wie ben ik. Mehari, de vorige auto vernoemd naar de woestijn sinds de camelendrijver van VW tegenwoordig aka poor man's Porsche. Mini Moke, 't is ervoor bedacht.

    Eerder heb ik de liefde verklaard aan de R 21 Nevada moeder, waarvan op zijn of haar beurt de fotograaf verkikkerd is op het blonde kindje van de drie. Later vast Ludivine geworden, vind ik. Ga dat na: accordeon, met tuinbroek, in rode bandplooi met bretel en lolly u denkt Jort maar dat ligt aan u (huh?) fototoestel en aan het zwembad. Ananasstaart om het af te maken, janee zo'n fotograarf dat wil wat. Maar .. we denken hier in avondkledingland. Dus dan toch doorgebladerd naar de Corine Haacke-achtige, met cameltoe naast de text "minimale toleranties."

    Toen deden die jongens nog aan marketing, in plaats van aan webbouw zonder veel kennis van zaken want die lui bestaan ntuuk wel en de dtp doen ze met die Julietta-reclame tegenwoordig duidelijk ook zelf. Wel een blonde, want dit is Nederland, dat snapte ie dan nog net. Ver-werkvloeren van de marketingfunctie .. is dat ook al geen kernactiviteit meer: ach wat een leed.

    Ook een beetje jaren 80, eens? Door. Een Eclipse. Yep. Met top gun dash, Robert Redford* ernaast of Plastic BetraND erin (pagina 6) en met de klaplampen al heet dat in de fdolder natuurlijk retractable headlamp with auto off and pass to flash feature.

    En dan ook maar een 911, maar niet zo'n zakenmobiel waar Meryl Streep nog naast kan in antraciet. Beetje atonaal. Wit Biarritz met deviating color design interieur en Boxster rood leer en 't staat er met de S dus dat verwijst inderdaad naar de sokken van de kleine broer. Hier mag wel een miljonair naast, [nl.fotoalbum.eu] .. hoe ziet een Olsenkind eruit in deze sfeer? Asymmetrisch truitje in turkois met een schouder vrij met suntanbh band tevens onderscheidngskenmerk voor de blagues. Spijkkerrokje half op dij, net wat te kort. Du moment! kloek horloge. Haar in staart, met highlights. Optioneel sorbo handschoen, nee hoor geen malle fratsen! kijk die film dan. Weinig oogmake up, geen oorbel. Guerlain KissKiss Pushy Pink 560 op de lip, foundation op oliebasis (of ben ik nu wellicht toch een beetje aan het nerden?).

    Maar het strokenjurkje in maywoodstijl is ook een klassieker te noemen.


    *up close and personal en de tesselcaviagestijlde tegenspeelster en haar paarse mantelpakjes kunnen ook best.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2011 19:41 door rhp.
  • Augmented product explained

    rhp
    03 oktober 2011 19:46
    (Kim Wilde als merkervaring)

    Alyssa Milano dreef zoekmachines tot waanzin. They did call it jobsatisfaction by the way, want je moet die machines een beetje kennen met hun brain sized like a planet. En die 4 of 3,5 felbezochte blootfoto's hebben wel mooi die hele startupfase en graag gedaan hoor namens andere FHM lezers en Kim Wilde fans. De kleine Alyssa was zusje in een serie, en die foto kwam wat dat betreft helemaal op het goede moment.

    Timing. Een plan. Weten wat je publiek wil: de krenten in de pap.

    Kim Wilde is dochter-van en zodoende is 't een familjebedrijf want bvbroer Ricky schreef de lyricks. Weten wat je publiek wil dat werkt gewoon beter als je er bovenop zit.

    'View from a bridge,'
  • Re: Augmented product explained

    rhp
    03 oktober 2011 19:53
    als u zo goed wilt zijn die op de pickup te leggen, fijn dan kan ik ook weer verder. Hoe brits is Kim? Zeer. Blank huidje. Flink accent. Wilde while, wide ach dat kan best en Kim ook.

    Waar die brug precies staat .. maar 't is op een boot wegens kreunende sluisdeur op 0.08 in he tintro.

    Deze uebervrouw met de galmende snik verhaalt over haar rivale, uitzicht over het water, de zee snif traan in 't oog

    .. als jij je krullen in de etalage wil leggen als bedroefde godin -maar nog altijd hard to get spelend tuurlijk tuurlijk .. wapperrrende haren dattishet.

    Met geluid en tekst een beeld neergezet.


    [umbrifer.free.fr]



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2011 19:54 door rhp.
  • Re: Augmented product explained

    rhp
    06 oktober 2011 16:51
    (Kim mag niet ouder worden)
  • And now for something completely different

    rhp
    27 december 2011 12:14
    Druk was ik, want plaatjes dtp'en zichzelf niet hoewel de purist nabewerking geen dtp'en zal vinden maar wat betekent dat woord nou helemaal (so you got a desktop? That don't impress me much ..). Toch een beetje monnikenwerk en op rsi vierkante ogen en verkrampte schouders en andere zorgoptiestress zit je ook niet te wachten dus haalde ik een frisse neus.

    Om niet uit het ritme te raken deed ik dat op het Groote Hoofd, da's aan de kade dus veel lichtjes en met die naam vandaar daarom dus en zodoende. De plaatjeknoei betrof overigens de dames van 3/3, [rhp-producties.nl] Ondanks mijn legendarisch inzicht in de menselijke geest en goddeloze verkoopgaven, nog geen megadeal met dvd-hoes, verpakkingsmateriaal of kaartspel, lasting a lifetime (ontkiemers aarders rijkejongelingen dwazemaagden katvangers dweilenmetkraanopens lullopers boontjesdoppers zethemophoors vruchtdragers, om even me te laten inspireren door de inspiratiecatalogus). Kon Dordrecht het vroeger prima redden met hoe dichter bij Dordt hoe historischer het wordt (in de volksmond ook wel opgetekend als hoe rotter het wordt en volgens mij ging dat niet over de kopse kant van 16e eeuwse heipalen).

    Thans ik toon u productie A de glossy, is er sprake van Lifestyle Dordt.

    't Bedrijfsleven -voorheen de middenstand- is druk aan de marketing gegaan. Nu word ik van een BH reclame niet meer warm of koud en de modellenreportage met puck (geen Hans) van kledingkoppel Weber was zeer laagdrempelig. Maar dan loopt de bladerbeweging vast.

    Ho wat is dat? Een H-Point. Vingers wil ik zien, wat betekent H-Point?

    •Wel kunnen bellen niet gebeld worden. Nee da's een greenpoint, maar met uw geheugen wil ik u complimenteren.
    •Een koord en een gouden hangslotje, waar sponsorrelaties, salesmensen , makro-noten en decolletes samenkomen. Dat is het niet, maar ik zou er een stukje over schrijven echt zo moeilijk is het niet dat kunt u best.
    •Epicentrum van een prototuberans. Komkom, 't is Dordt, dus geen rocketscience. Toch?
    •Het is precies het punt tussen een pull hook en een push hook in het golf. Nee, maar het geeft wel een richtingaanwijzing.
    •De nieuwe naam van de Haphoek? Nou de man geeft wel gekkere namen aan nieuwe dingen (zijn kinderen bijvoorbeeld).

    Rond 1980, de zijkant een Morris Marina, de motor van een Mitsubishi, het dash grossomodo Taunus en een starre achteras op bladveren maar in principe moderner dan zo'n Rus. Een Golf heette toen een Rabbit, laten we hem Pony noemen. Voor mensen die een Lada mit socialistischem GruB te rijk vonden aan identiteit, je kan toch ook niet trots gaan wezen op het feit dat je geen geld hebt: Hyundai.


    Het heet nu H-Point. Nou ja de Zoenle Pino weegschaal klinkt ook .. vreemd (wel internationaal).


    --------------

    Enkele eerdere bijdragen combinerend, maar toch gewoon het vandaag de dag: een Marokkaanse Olsentwin. Hoe zou je dat vervoegen [zoals Getz Let's en Get is-jaja, daar is het Heijmbrein maar druk mee, dit soort factoids onthouden]

    Marolsen. Wel veel Olsen, ten opzichte van- Olsenrok. Tja, dat betekent gewoon een rokje uit hun kledinglijn, dat hebben ze oook nog. Marocolsen, ik weet het niet, het klinkt niet. Als de macarena, op K3 niveau. Je moet ook nog oppassen voor de s de n en de l in dat Olsen, en dat komt weer door het Nederlands. Krols, ook een liability.
    Kijk, met dit soort kwesties kan ik me lang bezig houden, zo beschouwend als wij marketeers in het leven staan (de slechte wel te na gesproken).

    U vraagt, terdege van uw stuk gebracht, wat is nu zo Olsen aan een duo? Wat is hem de kneep? Wat soepele schoudergewrichten zijn voor een stagedansmokkel, zijn losse aangezichtspieren voor de winkelmeisjeskunde al in het algemeen, maar hier spreken we dan van de major league. Voorts dient men kwik kwek en kwakgewijs elkaars zinnen af te maken, maar dan visueel. Met dat aangezicht. Wat het in dit geval definierend maakte, is dat er niet de hele tijd gelachen moet worden. Slaat u Vilan vd Loo, Victoria of Kim Wilde erop na, van ongenaakbaar zijn en kijken word je als vrouw niet minder, uh, boeiend. En het houdt het chique, al moet je dat ook weer niet overdrijven. Dan spreken we van een bloemendaalse in de glasbak (tenzij hardbody, dan is het meer een stijl. Wordt het Lifka Rodeizen, enfin sla de diverse films erop na, meest van Terstall. Overigens een bestaand mensch, zijnde reden waarom de jordaan handverkoop ging halen bij een bepaalde apotheek.

    Gedoetje nog he. Soms vind ik het best makkelijk om man te zijn en dat allemaal niet te hoeven.






    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2012 19:30 door rhp.
  • je publiek

    rhp
    11 januari 2012 17:26
    Geven wat je publiek nodig heeft moet je zo letterlijk niet nemen he. Althans beweeg van de standpunten naar de belangen, zoals dat in de onderhandelkunde heet.

    Voor mij ligt de Korffolder, ik ijl een beetje na want hij is van december. Sowieso een bedrijf dat past op mijn receptoren want we gaan het over mokkels hebben (weet u dat vast). Hbben we weer zo'n zwijgdag (citaatje terstall waarom niet) en natuurlijk is hij vrijgezel en betreft dit kerkse placebomokkels dan kan men in het rotterdamse op de BG een frisse neus halen wat ik een aardige metafoor vind.
    Between de stars snap ik. Swarovski ernaast, dat klinkt Russischer dan Koernikova en he dus Chantelle scoort hoog als shopinsjop. Vallen haar en sterren zien lukt ook nog wel, al is het toch zonde als (de ijskast staat vast (ergens bij Jamie (die op pagina 14 huist) en de schoonmoeder er zo uitziet en Esprit betekent inderdaad de geest krijgen. Groen is mjeu, dat hoort er altijd bij en het jurkje is ook het betrouwbaarst en degelijkst van het stel. Een aan de nek verbonden siamese tweeling in een acquarium .. het zal de vervreemding zijn.

    Een slaperige Kidman. Geschrokken en boos (de racefilm met Tom Cruise). Bang en in badjas (Dead calm). En in jarretels (emerald). Dan zal de cirrushemel op Mars want rood maar dat heeft die dampkring helemaal niet? dan toch vooral op seks slaan? Aubade heeft wel de naam zo van da's kinky.

    Kijk, dat ga ik dus niet kopen (zal de echtgenoot van het placebomokkel ook niet leuk vinden). Maar voor de klantenbinding is het geen nadeel. Als ik de klant ben.
  • herinnert u zich die nognognog .. om de rode draad weer op te pakken (een personificatie, qua stijlfiguur)

    rhp
    26 januari 2012 16:33
    Ik geef toe, ik had mooi gedroomd. Transcedent hightech, was een fors aandeel daarvan op mijn eigen websites geinspireerd. Dat is gewoon hoe de hersenpan is bedraad, maar het heeft wel wat. Stond ik er niet achter, deed ik niet.

    Ontbijtend in de sfeer van gevoelig&intelligent&beschaafd en muziek
    was daar de radio van de oude rotten in 't vak-zender. Zodoende gingen de gedachten uit naar Rotown's popquiz en was de ideale schoonzoon niet ver weg (niet? oh). Bryan Adams. Chicago, you're the inspiration? Altostratus of Cirrostratus (grijsblauw of blauwgrijs). Helaas, 't was John Wait. James Bond titelsong van iemand die zoveel op Shirley Bassy loopt te lijken dat het d'r vast niet is. Gladys Knight, ik had het kunnen weten.

    Rolling Stones die hun instrumentbeheersing kwijt zijn. Tjemig, vind je dat niet erg repetitief. Ohmygoddd ook nog een Billy Hicks imponeert Wendy Beamish saxofoon. Wat hebben we vandaag geleerd, class of 84? Going to a gogo moet met afstand het slechtste nummer van de stenen zijn. Onderdelen offeren tot de chaos compleet is en veel wielen in de clip als het geheugen dat nog akan reproduceren je houdt vand 'r of je haat er. Morra Kante - voor autoindustriekennende schakers dat moet wel een select groepje zijn. Zo'n cheaptrick van QuincyJones, maar niet heus want het echte werk bewaart ie voor States of Independence featuring plateaufase (ja google dat maar eens op). Fraction too much friction .. nee Funky Town is niet van Tim Finn, Odette wel van Barbie. More than I can bear klinkt reuze Kid Creole met kokossmaak. Alweer Portinax 't is Matt Bianco resorts.


    Valt er hier nog iets te leren? Beauty is in the eye of the beholder en dat geldt voor entertainment ook.






    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/05/2012 13:07 door rhp.
  • Viltstift

    rhp
    01 mei 2012 13:19
    Ja, dit was even heel andere koek. Bloedrood, lavazwart en shocking blue lag het daar. Te wachten, op de kwestie die zich aandient.

    Super wide chisel. Geen idee, maar het klinkt wel goed. Mijn uitrusting qua potlood, inkt en marker heb ik tot op heden altijd toegepast op D-I-Y mango !!!In Vier onglooflijk makkelijke stappen !!!!! Olijke tweeling, Marjolijntje, ruches strikjes de wind door het haar de bedriegster de bloedmooie wetenschapster priveschool en toch is dat een legging; zoals vrouwen waren toen ze nog archetype waren welke mafdoos heeft dat afgeschaft en waarom en als ik dat dan vind waarom leeees ik zo'n psychologieboek eigenlijk omdat Maarten America dat ook zegt je gaat studeren omdat die lendelappen van vrouwen poreuze cirkel! wat ik je brom. Ze doen het expres.

    Heel andere grip. Dat heb je met 4 centimeter en een dop van 6 centimeter. Gevaarlijk. Maar non toxic, dat staat er tenminste op.


    Mangatypjes kijken standaard verbaasd, maar verbeeldde ik het me? het veranderde subtiel naar geschrokken toen de Jumbo Marker het spreekwoordelijke maagdelijke witte vel benaderde.

    [koninginnedag dat doet dingen met je, weet je niet]

    Ach. Waarom niet? Zo'n plaatje niet zonder vragende ogen [nl.fotoalbum.eu] [www.flickr.com]
  • in a recording studio somewhere far far away

    rhp
    19 mei 2012 19:51
    De toverfluit. Op moederdag. Met Russen. Volgens de flyer een visueel cadeautje, waarmee elke moeder blij zal zijn.

    Dé vrouw bestaat niet, een goed cadeau is niet makkelijk, zelfs voor de echtgenoot .. je zal het moeten waarmaken, deze flyertekst. Goede raad was duur en de Sloty -of was het toch Lire- stond weer es op pennystock. Water, vuur, trouwen: voor het nogal woeste verhaal verwijs ik u gemakshalve naar de Koperen Knullen van Suske en Wiske, dat heeft er wel wat van.
    Zij dreigt op enig moment er een eind aan te maken, dus van een stukje Lada Samara sedangedrag is zeker sprake.

    SBB, kent u die uitdrukking? De schrijver moet zich afvragen wat de behoefte van de klant is en zijn bagage over het onderwerp. Ook nog niet eenvoudig; moeders zijn kennelijk de ultieme klant -qua lokatie, cadeau en moederdag- maar dan kom je al vlot uit bij Babuschka*. Hoe diva is dat? En voor de spreekwoordelijke Svetlana geldt dat nog wel minder, eigenlijk kom ik uit bij de dametjes van Tatu voor een beeetje Diva (in Camaro). Maar die zijn lesbisch, dus dat is weer niet gemiddeld, qua publiek. Verder zijn ze het waarschijnlijk ook niet (dat ook nog). Dat wil je dus allemaal in dat visuele meegeven, idealiter ook iets doend met de karakters van de personages. En die heten dan Papageno, Tamino, Sarastro of Monostatos.

    Mo no sta tos.

    Zodat afdoende context is meegegeven om in woorden weer te geven hoe dat eruit zien. Liza Minellipruik. Met Jerommeke-haren eruitpiekend-die zijn namelijk als ijzerdraad met een treksterkte van betonwapening en een taaiheid van plutonium. Gebloste knijpklaar geserveerde hamsterwangetjes. Een stevige dosis make-up, hier denken we dan toch allerlei richtingen op, maar gecombineerd met mijn culturele bagage eindigen we bij Robert van The Cure, in de genderblender ..


    Als u het mij vraagt, u vraagt het mij nou, maar ik denk dat hier sprake is van overbelasting. Een PC, een Boeingmotor aan een El Al kist, Jerommeke in de Malle Mergpijp in oerrund-vel met Schanulleke aan een lantarenpaal, culminerend in containerproductplacement .. bij iedereen kunnen de stoppen doorbranden. Om het Vlaams uit te drukken: de kruik gaat zo lang te water tot ze barst.

    Gewoon teveel eisen om aan te voldoen.






    ----
    *
    Er wordt gezegd dat het aan het eind van de 19e eeuw door de vrouw van een koopman Savva Mamontov naar Rusland is gebracht, maar Japan zegt weer dat een Russische monnik het naar Japan heeft gebracht. In ieder geval viel het leuke poppetje gemaakt van Lindehout erg in de smaak bij de Russen.

    De naam ervan ontstond toen Sergei Malyutin zijn eerste schetsen maakte in ongeveer 1890. Hij liet het eerste poppetje aan zijn vrienden zien. Zij vonden het poppetje op het buurmeisje lijken (Matroesjka). Zo is de naam Matroesjka ontstaan. Maar pas echt populair maakte kunstenaar Sikorskij de pop.

    Aan het eind van 19e eeuw was de naam matroesjka een van meest populaire namen in Rusland. De naam komt van het Latijnse woord, matrona. Dit betekent mama of gerespecteerde dame. Daarom past deze naam heel goed bij het idee van in elkaar gestapelde poppetjes binnen een grote moederpop. Het plaatsen van het ene figuur in de andere wordt ook wel als een symbool van vruchtbaarheid en eeuwigheid gezien.

    Nederlandse mensen noemen de pop ook vaak Babuschka of Baboesjka, maar dat is het Russische woord voor "oma". Ook worden ze vaak Matroesjka, Matruschka (Matrushka), Matrjuschka (Matryushka), Matrena, Matreschka (Matreshka) of simpelweg "de Russische pop" genoemd. De originele Russische naam is Matrjoschka.

    [media.cdr.nl]



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2012 19:56 door rhp.
  • Re: Je moet je publiek wel een beetje snappen

    24 mei 2012 12:43
    Dit verhaal is echt vreemd
  • Re: Je moet je publiek wel een beetje snappen

    rhp
    09 juni 2012 13:07
    .. of u bent mijn publiek niet.


    Mocht u nu wel mij willen snappen, want ja, zonder wil geen triomf (euh .. wie had daar nou ook weer een film van gemaakt? nou ja) dan ga ik hier eens even gezellig los zoals Kus dat zou doen in hun gelijknamige nummer, met choreografie.

    Featuring Mike en Thomas hartverschurende, indringende, uit-het-leven-gegrepen hitsingle: "Kotsen in Zeeland."


    ... daar was ik wel even aan toe

    [rhp-producties.nl] hij stottert een beetje deze website .. lada en carros .pdf zo dan,slome



    5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/06/2012 13:13 door rhp.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.