Discussie

Stamboom onderzoek naar oudooms oudtantes Paradies

Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Stamboom onderzoek naar oudooms oudtantes Paradies

    27 maart 2012 17:29
    Eduard Carel Paradies is mijn overgrootvader.
    Hij had 3 kinderen: mijn Oma Alida, mijn oudtante Anna Maria en mijn oudoom Carel Paradies.
    Mijn oma Alida is getrouwd met Alers en ze kregen 7 kinderen. Mijn moeder had het altijd over de Paradiesen, zowel ooms en tantes. Mijn moeder heeft het kunstzinnige geërfd van de Paradiesen, zij is in Rotterdam naar de tekenacademie gegaan, maar door de W.O.2, moest het gezin vluchten naar Voorschoten.
    Als klein meisje heb ik nog wel de tantes Paradies en oom Dolf meegemaakt. Mijn moeder vertelde ook over oom Herman en ook over oom Willem.
    Ik ben begonnen met een stamboom, maar ik kan niks vinden op internet. Nu las ik over Patricia en Herman Paradies. Dan moeten deze mensen mijn familie zijn!
    Er zijn nog een paar schilderijen in de familie, maar ik heb er geen. Het meeste is verkocht.
    Ik hoop op antwoord.
    gr. van Helena Noya-Verboom
  • Re: Stamboom onderzoek naar oudooms oudtantes Paradies

    05 april 2012 15:24
    Beste Helena, ik heb wel informatie voor je. Zullen we dat via e-mail doen?
    Met vriendelijke groeten,
    Carel E. Paradies

    c.e.paradies@ziggo.nl

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.