Discussie

Bezoek Het Spoorwegmuseum

Gepost door marilou 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Bezoek Het Spoorwegmuseum

    12 augustus 2014 11:09
    Beste Lezers,

    Mijn naam is Marilou. Ik ben vierdejaars marketingcommunicatie student.

    Momenteel ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar de wensen, behoeften en gedrag van gezinnen met kinderen ten aanzien van een leuk dagje uit. In het kader van mijn onderzoek wil ik graag interviews afnemen bij (recente) bezoekers van Het Spoorwegmuseum.

    Het interview neemt slechts 15 minuten in beslag (telefonisch of via de e-mail). Tevens ontvangen de respondenten een kleine vergoeding voor deelname.

    In geen geval worden gegevens van de respondenten van dit onderzoek aan derden verschaft.

    Bij voorbaat dank,
    Marilou
  • Re: Bezoek Het Spoorwegmuseum

    rhp
    26 november 2021 14:31
    Ja joh, als het leven zo makkelijk was. We moeten wel oppassen hier (geschreven na rellen Rdam nov. 21 recreationeel politie auto in de fik zetten en met covid is helemaal niks, in bibliotheek zelfs zo erg dat roedels laptop productplacing liveware zijn opwachting al wéér maakt, kijkend als fembot kledend als primark )Dan worden we een land nokjevol vacatures van 4000 EU de maand. Tvb-wat men moet kunnen? Niets. Nu ja, systeembeheerder, in oud geld technisch ambtenaar klasse 4e. Erger dan een vacature die fake is, is het als het met s lands arbeidsmarkt hoegenaamd niets van doen heeft. Dat deze job offering aan een extreem onwaarschijnlijke figuur wordt gegeven, deel van een koppel ( in een 600 000 koophuis ) dat uit de werken van jelto Drenth komt, geïllustreerd rutgershuis puberboekens schrijver( je hebt adolescent ook als genre in de bieb nu,maar dat blijkt niet te zijn wat jelto maakt,dus ). In zijn werk heb je zelfs (blader lader ) straight por voor gay couples, zeg ik het nu goed? Enfin het is voor pubers en zielige mensen geschreven obviously, met veel verwijzingen naar Flauberts Frankrijk du bourgeois , of de oudheid in het algemeen, waarvan een hondenleven gewoon meer voor de hand ligt.
    Maar dat we dus zulke salarissen uitdelen aan volkomen wazige gemanieerde types, waarbij ik zoals u merkt zorgvuldigheid vermijdt denominaty te noemen, expres, want dat zou betekenen dat ze die mensen * leuk vinden, en dan hat een kapitalistisch bedrijf ziel en empathie. Parbleu. Neen driewerf, essentieel is slechts -zoals in IP adres of tijdens dictator staat, *dat iemand dat koophuis op de onwaarschijnlijke plek gaat bewonen, *dat de lokale Merksupermarkdt dubbeldigit upgrade, dat de intercedentaiRe teire juf met haar frappante dictie ( spreek berigt in met g en dt uitspreken, het is een gave, je hebt t of niet ), d r behoefte bevredigtd krijgt.
    U kunt in diverse encyclopedae opzoeken wat het genoemd wordt, als personen van de menselijke soort puur ingezet worden ten bate van sommigen. En het voor henzelf geen doel dient. Betreft het uitvoerend werk is het slavernij, gaat het om dingen met het denken en het zijn, waarover we het hier hebben, class 84, animal farm, Winston how many fingers, hoe heet dat, het begint met f eindigt met -isme..

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.