Discussie

Bedenk u dat ..

Gepost door rhp 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • should anybody ask

    rhp
    12 juni 2019 17:03
    dan zijn dit ze ..



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/06/2019 16:14 door rhp.
  • Re: should anybody ask

    rhp
    17 juni 2019 16:16
    .. binnenkort opent de tentoonstelling Bandjes in de tijd dat een 30 000 tal stuks geperst Vinyl er nog bij hoorde, een interview in de Hitkrant en een kerst special alsof je allemaal op 1 flat woont ..

    For reference purposes
  • Verleppen, dat gaat zo hard anno nu

    rhp
    11 juli 2019 14:07
    Wacht nou, later is er een museale link (die alles aan elkaar knoopt). Verlept alles nu niet erg snel, zou je een bejaardenhuis zijn dan haalde je de geriater erbij, was je een blomm’n verkoper belde je een neef die ervoor gestudeerd had (als je de A20 afrijdt, rechtdoor, en dan de extatische koters aan de wand, want studeren is tegenwoordig, de beelden beoordelendt, beter dan juist ja). Commerciele TV. Het wordt enig, ik zie jos brink zo voor me, en anders haal ik het aanzien van 1990 erbij. Hunnie daar hadden Gorbatsjov die een boek vol algemeenheden schreef met nog best een boel keer Lenin noemt, wij hadden dat dan. Je bent on-publiek qua aandeelhouder, waarom dan 263 x per week tegen een agent aangekeken? Al die meidjes in de televise catering, scriptboarding, pass partout back stage pass sales .. zijn dat nu de quintessentiele Gouda Terweijde suburb Grethcens? Wellicht achteraf meer dan eerst, maar u snapt waar ik heen wil: als je niet tegen een agent aankijkt, dan zie je een makelaar, soms zelfs heeft een BN’er van t’ type onbeschreven blad zich omgeschoold / gebadge’ed. Idol zus score kans zo, Temptation dit of dat; een soort suggelestie maar dan nergens over gaand, algehele malaise is een medische term, wanneer niks goed gaat onder de zon.
    Hebben die niet een parlementaire enquête, een nypd swat team 4 failing businesses of een idunno .. kuuroord, bleekneusjes sanatorium? Kort daarvoor, ging Nederland o.l.v. Jan Kuitenbrouwer en ~Lenferink, tegn / mee gewerkt door Wim T. Schippers du moment / carrierekinders vanonder een steen, ging Nederland aan ’t Kapitalisme. Daarvoor ging de vlag uit als iemand een uitkering bedacht, een Open Dorp opende met geestelijken of lichamelijken, of een zieken danwel bejaardenhuis, of iets met Wim Kan die geld lospraatte ergens voor, geef toe ga na, zo is het wel. Bezwaarlijk als Kapitalistisch te duiden, dat is Harry Mens, Golf, Aex notering en patserbak, de Duitser zegt Angeberschlitte. Audi, een vw op zon- en hoogtijdagen, is toen bij ons in de stipnotering gegaan. In den beginne waren zij aalglad, wat verkopers / koerswinsten / hit and run gewijs nog zo vreemd niet is. Vergeleken met Ford met vnml. de Sierra of opel met de Calibra (maar die is dan ook gelijk alles op dat gebied, tenzij geen achterruit is dat as Cw -worthy as it ever gets) .. vergeleken met de andere dus, deden ze dat principieler, doelen op het assortiment. In die jaren had een Audi 80 geen deurhendels. De ruiten sloten overal op aan, zo’n spiltpen punt rechtsboven, veel ruit rondom bovendien, dat bevordert de airco verkoop, wat een baleno toen nog niet had. Zelfs –zo men wil- was de 5 cilinder in de langsrichting en de radiator daar waar toevallig nog ruimte was, in CW-waardig denkwerk te duiden. Om met de Volvo te concurreren hadden zij ook afkortingen, die over iets anders gingen dan bij deZweed (die toen nog geen Chinees was).
    De Xedos=Mazda toet staat daar niet toevallig, zijn motorkap past als yon op yang, en dit hier is gewoon een Skoda ontwerper die zijn motorkap niet los wilde laten, en met de vuist op tafel sloeg ‘Mag ik hier dan niks!’ en toen is dat gehonoreerd, en nu zit de S7 ermee. Maar de snoet van het gewezen stroomlijnmerk, dat kan toch niet zomaar genegeerd worden. Deze morgen bladerde ik door een Avisie jaarboek 01. Mondeo oogjes, Laguna voor en int dash, Octavia achter, maar het geheime wapen is het overhellen bi het veren, Kia wilde toen per sé op Renault afgeknapte klanten hebben, en achteraf kijkend naar hun gebroddel helemaal terecht, alleen iemand heeft ze kunnen ompraten dat VW hoger in de pikorde staat, en antroposofen zeggen het ook: daar in Azië kijken ze erg naar de baas op. Alfa had dat mokkel van Michael Douglas geengageerd om duidelijk te maken dat bij de 156 / 147 je echt niks voor niets kreeg, wat nog voor de Liberace –toen was ie in wezen gelukkg- film was, en in The Sentinel corrigeer ik u pro actief, heeft ie een keer de queen B gedaan en dat was voordat de mobiel ging, dus laten we dat vooral niet overschatten (on being an MP safeguard, so you have a H&K MP5, personell in Mythbusters have ‘em (and get wayayay more enthusiastic than crashing cars, American women can be realllll creepy, Lenny Cravitz says so too). Alfa dus zei dat. Let op, nu even wakker blijven. De 147 is de korte wielbasis 156, dus nerveuzer rijgedrag wat gti’ers typeert, maar wegligging as such niet, vraag maar na bij bmw. Bovendien een 1600, wel de lasten niet de lusten. De 156, maar met V6 kickt de I drive jewel facotr in, dan trekken ze je he le maal frenimony wise leeg, zoals Britt Ekland niet deed, met Rod Stewart. Bladert men door, dan is er een galant met 2.5 V6, hondamatische zeg-maar-ahw wishbones, mgoed, krek eender als de 156 alleen die kopen journalisten consequenter om. Snoet doet denken aan 155, achteroverhellend licht agresso, en het interieur van de 155 bestond wel als duurdere, maar was dan de Opel Diamant versie (veeeeel velours weinig sjeu, voor niet ingevoerden). Genoemde 155 had een hele echte Tipo achteras met ruimtebsparingconcept, zoals Renault met 19 en Megane (en de rest) altijd doet. Xedos 6 niettemin ook geen raar concept, V6 erin van de TV reclame met de kabouters, goed het heeft geen restwaarde, en de anderen wel zeker? Weet je vantevoren waar je staat. Consequent met dit stukje verkoop ont – vordering van de italiaan testpromootte men in de test sectie een Astra coupe 22 turbo, een Neon 2.0, voornoemde Rio en nog een paar keuzes om een heel end in mee te gaan, naast ook een heleboel malle terreinachtigen en mpv’s waar u gelijk doorheenbladert.
    Juist een museum is geschikt om pop-uppig, agiel iets in elkaar te fiksen, meer dan een website wat toch altijd een enorm gelazer is, voornamelijk omdat je gedwongen bent met IT’ers te werken (als je eerlijk bent). Neem nu een gezellig legermuseum met veel aandacht voor de mens in het sportpakje en zowel zonnebril als smeerkaas zijn door hun uitgevonden, als je dat maar weet. De zippo is een omstreden dossier verklaard, gossie wat een lef. Als aan je land alles geheim is (wie de schoen past trekke hem aan), kan een museum een tip van een sluier oplichten, een gepaste uitdrukking in dit verband, wat doen die mensen 8/5 201 werkbare dagen het jaar en waar doen ze dat? Dito Audi, is er nu niemand –en [www.google.nl] zeg jij nou ook es wat- die zegt die is niet hoe we het afgesproken hebben toen we onze eigen lijn kregen met de 80 van ‘90, waarbij we toen al in hebben moeten leveren want net als kuyper jenever werden we helemaal big in the states, want daar hebben ze geen graan?! en ook geen glaswerk, dat is helemaal nieuw voor ze, dan moeten ze wel de spullen van hier hebben en een oceaan over transporteren kost niks, en naar engeland met de boot (of de trein) 250 euro – te spreken van het Aanzien van, waar diende al dat gedoe om die Chunnel te graven nu in hemelsnaam toe, als het dat kost? Europa, sterk in vage prijsverhogingen en/ of de burger krijgt altijd de rekening . En de entrepleneur nooit. Audi, een A1 die extra gti is (met joppiesaus graag) maar de rest zou dan sjiek zijn, én dus nokvol Skoda onderdelen als het zo uitkomt, én de multiplikatoren (Rupert zegt zulke dingen, ja) op 11, zoals de versterker van spinal tap; kun je niet gewoon een keer een harstilstand of een lever verkazing krijgen van \odanig veel 24/7 opportunisme, maar dan ltd-wise? Bestaat dat niet? Sla es met een vuist op tafel zag!
    Protesteer, zet druk! bind je met de parel ketting ergens aan vast en laat je veurlopig niet wegjagen. Daar hebben toch ook mensen het familiezilver ingestoken, in dat merk? Nou dan. Dito met 6 sterretjes de commerciële TV, en dat is daar dan weer aardig aan – daarvan is veeeeeeeeel gepubliceerd in de 90ies, wat licht werk maakt, bij het etaleren of hoe heet dat bij musea.. . De curator?
    Toepasselijk ..



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2019 14:21 door rhp.
  • een spel zoals halma

    rhp
    12 november 2019 17:22
    Kip en ei kwesties, kent u deze uitdrukking?
    Ik was laatst op een samenzijn met mannen, althans man tenzij drie vrouwen, waarvan echter slechts 1 in de wat Mladic noemt militaire leeftijd (dan zeggen we het wat netter). Het doet er verder niet toe, maar i.t.t. usance, daalde het niveau daardoor. Want Bianca M. is IM (of WFM, hoe dan ook M klasse 10 cil. 4.6 ltr, motronic 7.2 met variabele kleppentiming). Daar werden houten poppetjes verschoven, hetgeen Hans Ree een handvol decennia geleden op gezette tijden –al of niet via een boodschapper die het eigenlijke woord voert- tot relativerende teksten aanzet. Zo van ‘.. het is toch allemaal eigenlijk heel vreselijk,’ (mensen die mij kennen, weten dat mijn geheugen niet zo prompt is, maar nu ik een poule gewonnen heb, wil ik dat niet toegeven , red) (kan dat bij jezelf, red-doen)(joh gooi dat in de bijlaasj) (**ok), of, al die dingen hebben ze al 1000 x gedaan, en dan doen ze het weer, omwille van de spanning, waarom steken ze hun vingers niet in het stopcontact.’ Het opvallende is, dat sinds hij ouder geworden is en regelmatig op de redactie van een Vaderlandse krant mag resideren, hij (nu uit Cloaca citerend) ‘solid as a rock’ is. Veel ouderen hebben dat andersom, qua labiel, en schakers zijn nog altijd wel mensen. [www.nrc.nl]
    Kip of ei. Omdat ik recent een dvd over Rusland bekeken heb van iemand die voor 69 % uit water bestaat, ojmdat ie -blijkns- graag een borreltje meedrinkt en ook geen 47 meer is en voor 82% uit Sibbel, want daar lijkt ie gewoonweg griezelig veel op. Gelukkig kan ie Engels . . die DVD dus, bracht mij tot inzichten over Rusland van vooroordeel bevesitgende aard en wijze, echter vedeo beeld geldt als bewijs, al best lang inmiddels.
    Ik denk niet, dat Russen zo vaak GM’s voortbrengen omdat de basisschool zo bijzonder is in de comecon. Iets wat de clan van de Polgar of de Chinees i.h.a. onbewust ook erg tegenspreekt, want als je het nu hebt over lerarentekort en kinder overschot, en gebrek aan pc power. Het komt ook niet sec van hunzelf. Het ei is de kip. Hoe Schaken uitstraalt, is, hoe het is, als je zegt zoals Korstnoy Chess is my life. Waar het Zoo is (bekend van zoooo schaken zij), ja daar heet het Leningrad, zijn de winters lang, en regelen ze een bruid setje voor de foto opportunity, die in unesco ogen nog bij lange na geen foto opportunity is, laat staan dat er van Hool touringcars gaan stilhouden, en waarom eigenlijk, die vraag is daar in wezen ook nog omstreden, waarom zeggen, sec. Management is manipulatie; hoe het dus werkt volgens moi is, dat je niet het Flaubertiaanse levensgevoel wil, maar wat anders, en dan blijk je alsnog aan het imago van Moedertje R. te werken, gevolg er is geen ontkomen aan, en zo wil men dat ook, want hoe weinig je er verder ook aan hebben mag tagtaglich / every day life / nel giorno de oggi, dat je heel erg gaat uitburgeren danwel de goot in, dat willen ze (ook) niet.
    Wij bevelen de Wetenschap nader onderzoek aan, nu verschillende landen die tot voor kort en ook nu bekend staan om hun Kastenstelsel, thans flinke stappen en grote slagen maken, en hun kotertjes rücksichtloos de vuurdoop geven, nounounou

    PS
    Heet uw zoon Pim Frits Ida of Aart Jan Jeroen (en hij wil geen drummer worden, of droomt waanzinnnig), geef ze dan de nuvolgende opgave om op te lossen, schaakklok ernaast op 2.2 min. (90 / 40). Is derde in groep 7 in ’15 ten opzichte van 1 in 10 in ’19 vooruitgaan? Jawel, maar 1 is met heel vaak winnen, en 3 pnuten sprokkelne lukt bijna altijd wel, zeker met de jeugdige branie, welke ons eigen is. Merk hierbij op dat ik zelf niet an elo ratingen doe – voornamelijk eigenlijk omdat ik maar een geloof tegelijk doe (en dammen doe ik ook niet)- merk dus op, dat ik won van de Rod Stewart double met als achternaam een zangeresje dat nog wel meer dan 9 promoveerbare niveautjes verwijderd is van de top 40, en dat onthou ik dan, en dat is fijn. Voor alle betrokkenen. Ook fijn was, (hmm non trova la parola, aantrekkelijk, J/N tevredenheid in de rolling stones zin van ’t woord ) dat ‘t met matzetten plaatshad, en dat is voor man vrouw, kind of ouder, toch veel echter, dan door pionnen te snoepen, omdat de tegenstander geen piontheorie kent, hetgeen boeken studeren is, zie (o.a.) foto. Motiveer uw antwoord, en gebruik hierbij het woord Amarillis.
    Zegt u? dan bent u dus al afgeleid, dat gaat wel heel snel. De schaakklok uitgevoerd met rausch gold Uberarbeitung |afwerkingsdetails) heeft inderdaad alleen de grote wijzer. Dat hoort zo, in jouw taalgebruik, jongeman met verleidelijke lok feat. conditioner, dat is een feature, en dus geen bug.



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/11/2019 17:29 door rhp.
  • Re: een spel zoals halma

    rhp
    15 november 2019 17:33
    'Mijn dochter is bijna 8 en beheerst de voornaamste maatschappelijke verworvenheden zoals roddelen, pianospelen, boterhammen dik met nutella besmeren en mama negeren. Het moment leek dus gekomen voor een zucht van verlichting, 'zo dat is een.'' het leed van doorkomende tandjes, nachten vol spoken en scenemakerij in supermarkten is geleden, en voor we haar onder een hitsige wiskunde bijlesstudent vandaan moeten trekken, zijn we anderszijds 6 jaar verder.

    Aldus sprak Sylvia Witteman, dat was ..uh .. toen haar dochter 8 jaar was. De televisie lijkt een wredegng te ondergaan, die het 180 omgekeerde betref hetgeen -zeg nou zelf- niet best is, zowel bij alfa mensen alsook beta, ik zou niet graag naar windows 3.11 naast WP 4.2 willen, u? En Kuiterbrouwer maar colums schrijven over KPN aansluitingen.

    Kijkt u even mee. Een serie met agenten, was vernoemd naar de hoofdpersonages, Grijpstra, de Gier. Eén van de twee gold als talent (rutger). de ander had staat van dienst, zo doe je dat vaak, als middle manager. De locatie was Amsterdam, daar is het onpluis immers. De auto een witte VW Golf, waarin de Politie reed, toen. Op het hoofdkantoor een grijze standaard telefoon, en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.

    Waarom heet de episode fatum, is latijn opeens van dode taal levend geworden? Droste maakt flikken, alsof het Nederlands voor brede maatschappelijke lagen aan hedendaagse burger allemaal niet moeilijk genoeg is .. flikken. Zegt u dat wel es, als u Juten of de Kip bedoeld, ik niet.
    Leest u even mee. 'een man. een hartaanval. pas later bgrijpt zij, dat hij een crimineel is.' Hartaanvallen zijn er inderdaad in een aantal smaken, maar dat je er een crimineel aan kunt herkennen, dat is niet al te voor de hand liggend. Vaak hangt zoiets ermee samen, dat de schrijver van zo'n flaptekts-zeg maar, gebriefd is, maar het ook allemaal niet weet.

    Leeft u even mee. In Seinpost klopte het uniform, maar deden ze alles fout met de revolver hantering, anderzijds waren de Hagenezen best authentiek (tijdens het poetsen vand e Opel Manta bijvoorbeeld). Dit moet dan in Rotterdam, en omdat ik heel veel boeken in de boekenkast heb, zal ik u even schetsen, wat je doet als je en hartaanval aanpakt (hetgeen idd hier opgemerkt is, nav alles verkeer ddoen, hetgeen een hobby is van serie makers cq scrptschrijvers).

    •Sit patient right up
    •apply Oxygen (tank, oogt als schuimblusmiddel) 240 min. Monitor saturatie
    •Wees alert op de intrede van cheney stokes
    •Met opiaten of andere middelen mn de anxiety verlagen
    •Een divers palet aan medicijnen die de nieren minder weerstand laten hebben, of de afterload van '\t werk dat het hart doet verlagen. Mits men daarover beschikt, want dat is best nogal wel impactrijk.

    Goed.


    Dat heeft allemaal een reden, die natuurlijk geheim is, zoals alles aan de vaderlandse economie nu.



    WAAAROM, krijgen we 50 jaar Turks Fruit? Omdat u geen geheugen heeft? Niet weet dat het een schelmenroman is, die vanwege le exspliticisme in de adult shops terecht kwam, hetgeen toen nieuw was, en best eens ontoevallig zou kunnen zijn? Is het verplicht, dat de TV gekke Henkie is? Mag niets ooit inhoud hebben? Zéker Hauer heeft interessanter wekr gemaakt (Waartoe men eenvoudigweg zijn autobio ter hand neemt, en dat opzoekt waarvan ie zegt 'goh dat was wel leuk') (en hoe moeilijk is dat, vaderlandse zender met je Otje van de Pettefelt brein, gut o gut), wat staat er dan ook nog in de radio bode, 'dat we met de sceeeee naaaaaar ist' gaan praten, zitten we in de O?T modus wellicht, en dan de default uitvoeringsvorm van een Schrijvers hoofd ernaast, die overigens ook niet kijkt alsof ie erop zit te wachten.

    TV, het medium dat zo verrassend snel verlept, wat an sich best bijzonder is in het licht van de technische middelen om het te maken (licht en camera vnml), die en teinde van de kosten zijn van toen in 1968, terwijl het aantal kijkers nog best aannemelijk is.


    Wie klaagt noemt alternatieven: 50 jaar schaakboeken.

    Jan Timman met de begripvolle ogen, en zoals een dominee man noch vrouw in wezen, alleen een schaakdocent weet -tot vermoeiends toe- beter, dat is gewoonweg een heeel andere sport dan bijvoorbeeld Engels leren. Een loper, ik noem er maar een, is in het begin van je schaakcarriere gelijk aan een paard, dan weer niet, later weer wel, het hangt er vanaf kortom, en dat een Paard een stuk is dat geen tempo kan winnen zegt Jan terloops, want misschien snap ik het niet en stoot hij me dan voor 't hoofd. Inderdaad: dat snap ik niet.
    Veel van die boeken zijn snel geschreven, want een toernooi verslag moet niet een maande erna verschijnen. Andere, daarover denkt men zijn halve leven na, vaak heet het dan 'Mijn 40 beste parijten, door GM (.. ). Het getoonde werkje is een combinatie van stap 4a die apocrief bleef, en iets Duits, immers jan noemt alles een opstoot. Iemand had dat al liggen, had in zijn leven teveel gerookt, een begripvol mens aan de bedrand, daar is dat dominee effect weer. Als regel koopt men ze bij |Erika Sviva, je zou mal zijn als je dat niet deed, 'dat zal zij toch wel weten, wat goed is voor iemand als ik.' (in wezen is dat dan weer moederlijk, eventueel gespeld in iets russisch).

    Ik wil als oudere jongere nog even memoreren, dat de gehele jaren '90 is volgekletst over het verzelfstandigen van de TV, waarbij niemand gezegd heeft dat we alleen nog maar de puntieve kant van de overheid te zien krijgen, mogelijk hgemaakt door private partijen, de zus van Johndemol, makelaar, en mensen die daar veel op lijken, en iemand's zoon zijn, en die loterijen verkopen, ga es een baan zoeken man! Nou dan zoek je nog een baan, martijn. (En Jasper net zo).

    Er zijn ons wel degelijk rozentuienn beloofd (met Jos brink er kirrend naast bovendien)



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/11/2019 17:46 door rhp.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.