Pagina 4 van 5
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.
-
IP/Host: ---.biz.kpn.net
Registratiedatum: 14 jaren geleden
Berichten: 133Re: Wat Denken de kapitalisten nu toch in deze tijden van .. allerlei narig heid en lelijkheid
31 augustus 2020 15:26•overcapaciteit, dat je daar iets aan doet. Hoe lang vinden ze nu al dat het mileu beter moet. Dat Duitse staal en kool kleiner meot, het laastgenoemde wegmoet. Ga wat doen! En dan is het straks de japse toetreder die afnokt, die nooit wat verkocht nee dat schiet ook niet op.
•en nog meer pijn, behalve de horeca, die her en der toch wat irritaties oproept zal ik maar zeggen en voornamelijk geen nut heeft (en vrouwen is niet mijn onderwerp heb ik ooit besloten, dat moet een ander maar doen, en witteman schrijft nog maar es over een bezoek aan de tandarts (willen die de oelewapper trofee? ik ben dommer dan muh oma want ik kan ook niet breien en zij wel, is dat een ere zaak bij dat soort ofzo) en langere openingstijden .. zit u stevig … zijn wij een continent waar weinig gebeurd. Roedels polen en mensen met van die talen kom hoe heet het Balkantalen da ist het is volgens sommigen hetzelfde en volgens anderen helemaal niet en hun TV is tergend slecht nou dat is het wel .. er gebeurt hier toch niks>? nou wat dan? Daar is weer een Kinderen Op de creche meer broccoli Laten eten initiatief.. DENK JE DAT DE EU DAT NIET WEET?
GA DE WIJDE WERELD IN. In Korea moet je wezen, in Afrika, en daar moet je je autofabriek neerzetten. En dan echt concurreren.
Goede merken met hoge kwaliteit worden zoals tomaten zuchten! Je produceert ze hier, je laat ze 16 winkels doorgaan, je legt ze op een betonnen vloer, het vergaat vanzelf. Met dat verschil dat een tomaat helemaal vergaat (eigen science toegepast) en een v8 met drivetrain van een porshce Cayenne best lastig is om te demonteren, maar in africa willen ze dat natuurljik ook niet. Daar wilden ze 8 jaar gelden nog een peugeot 504, en dan nu zoeits?
(China daar kom je nooit tussen, dat snap ik zelfs nog wel)
Maar neem bmw. groot geworden met 200 pk, sportief als kreet valt per brochure 16 x en per terugblik boek 124.987 keer (would i lie to you?) (it comes with a song) (ik heb zulke boeken ja). De EU zegt Jump! you say how high. Waarom zou de EU *niet willen DAT JE DE WIJDE WERELD INGAAT niet aan het universiteit munchen of stuttgart of wolfsburg weetikdat , het studenten infuus / het banken infuus, niet aan het dealer accountmanager fonds high on his own supply .. en puntje paaltje alles maar telkens weglazeren, versschrotten, ver botsen, verstjeren, en voooral niet in peru iets gaan doen, of langetabbejte or Irkoetsk neenee maak het businees model van de tulp en de tomaat tot .. Denkmal wurdig. ranemi for president, en de roteb en zak van max. (quandt klat doet ook in textiel) Al es de gedachte overwogen, dat ze dat willen? de EU altijd dat gehang aan moeders pappot (zeg ik het huiselijk, misschien helpt dat). bmw heeft al fabrieken in Zuid Afrika en de us nota bene .. en dan toch je hele assorti vernachelen en flemen bij de baas.. ik begrijp dat niet. verhuis je HQ, engageer daar de studenten en krijg subsiedies van hun government, hier zijn we beschaftigt mit dem Kita Essen Aufbesserung - en dat zal jij niet weten, met jouw vrinden?
Nog los vd vraag, dat nl en Du niet de werkelijkheid is - (laadpalen bedoelt ie) als je in de Oostbloklanden over het polen van de pis partij overal het zonnecollector - geloof vaste grond ziet krijgen, dan zie je meer dan ik en is dat best een beetje bijgelovig.
Ja je kan ook vanaf 1 januari 2021 de boetes gaan betalen en dan bedenken wat je gaat doen, maar als je nu al nadenkt, overleg ook es met elkaar ...
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/08/2020 15:30 door rhp.
-
Berichten: 13395 gram rulings, in Holland they can t utter them selves, so a Monarch is very .. aligned (t ligt in de reeeede)
05 september 2020 13:22After numerous phone calls being sent into the woods, we did find a fiat related type of brand not being Ferrari, that wished to indeed admit their bisniss is killed off. He did mention citroen, who apparently think they sell by the tons.
Now this is kinda typical. Sorry to say, but it brings to mind the Amercan angry guy who's had bad luck with women and work and money, and then kills off the shopping mall, people who have absolutely nothing to do with the causes of this bad fortune of his.
How bizarre this all is (for Americans who weren't informed: you can produce cars, but you can t introduce them to the market unless you have a zillion electric customers, that have all been claimed by Volkwagen beforehand, like 5 6 yrs ago already) (VW is so close to government and is a banc and is too big to fail with 660 000 unit cow orker).
It is unprecendented! Fibronil, harddrugs, Glenbuterol Daniel Taschler .. you prohibit things that do damage. Not products that actually sell quite good, compared to what the Action brings or the Brantano (they been taken over yesterday). All is relative, but Lancia is known as a name by every reader of carbooks. Milko Kefir still is working on their distribution, and Robert Sieraden paleis woensdag de markt Wateringen has not yet achieved 100% brand name recognition. Maybe it never will!
Un Pre Ce Dented!
Also as we all know, usually when you do something wacky -governments are humans too- you bash others too, so it is commonly felt damage. Fiscaliseren van de maatregelen. This is discrimination, wat altijd heel erg is .. the measures only apply exclusiveley to Brand Dealerships. Why are they the bad guys all of a sudden?
many of these brand Dealershippers already worked with used car people (de handel indouwe is the applicable term), but your diluting the sauce, it don't change the fact the measures exclusiveley hit the Brand Dealers and that is is unfair.
More generic thinkin' ish too. Why are artists without repertoire so important to That Government of this, wher the VVD practically Always are in power btw? You can frolic a duo bronze cats together, oen holds the key. Cewl. Now you get money from the government, big time. There's this one guy, Rudi de W., whose work is (op het snijvlak van) toggling between *a paint job*, and a *paintING* it is so close to a paintjob, it;s amazing (this is your average critizism, but bear in mind them brand car dealer people can t even say Hey that s not fair! that money is mine! Can t stretch things too much now).
H lland has had a revolutionin 1672 and you can t keep having revolutions, maybe the peoplish people offspring of the kermis kind and the klederdrachtharingvangerdieal roooooken kan goh wat is dat tog bizonder zooo meent de .. wie ist? Icelandic Shetlander) (the history book).. Officially, being roman and catholic made ya docile. I'm not so sure if it does, compared to .. experience.
Anyway, no plans to protest? because you're so close to Agnelli and he takes so many hits already?!
Well, let's think docile. A commemorative day maybe, the Brand Dealer Day? offff the like sooooo effective Sti hillllllle Tocht, wandelen van Franke tot Halan, met een meidje van 't Parool?
the faulty list featuring gasten de Dedra niet eens kunnen spellen zoals Jan Hop [www.autoweek.nl] (staat er Stratus) (huh) en de draaernietomheensite [www.mopar.eu] staat Azerbaidian ook es ergens in het midden janee daar kom je terecht vanaf intikken Lancia nl
Katten [fotorolletjes.files.wordpress.com]
Paint job [www.cultuurarchief.nl]
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/09/2020 14:02 door rhp.
-
Berichten: 133I do have an idea, when cirtic, then present something ya self they say
05 september 2020 13:46What is The brand Dealer Experience, crowds, gather and be quite.
•ze future presented todai con y Luca the Meo preferrably. In GTi-times this is liek soo much better. And early in 80-ies when we, ya know, gotten a bit richer and the DDR quitted remember? Probe a fast car with them sedicivalvole, turbos and gear and kit and stuff. When the missus ain't lookin'
•brochures are PR. Many lads and rich debutante hertenveulenonderbeeeen meidjes klessen zoals ze geaaaardt zijn, laet ze, anyway a brochure is a means of PR, a sales person is too, combine the two? that can't be wrong: guess what, a Brand dealer has both.
•the lot, the list Das Sortiment. Didn't we have other products, a term like imago verhogend assortiment kon niet bestaan en dat staat in Verhage Nima, dus is het waar. You could go for the more enriched, refined, chromier luxureous obtion (whit the hard to spel quardifolio oren), but if you never see it and nobody mentions it, how can you know? This is marketing too, it has to be. [www.imdb.com] it even got to a movie
The auto funda i.e. them websites with a grassland with holy cows but fore namely Altosuzuki's [www.gaspedaal.nl] is not being degraded, they exist too. Just like the Margiet women they stand full on in the life. But they can't know everything of every brand in every decade, or can they?
Carcassonne
Ever heard of it? Home .. refuge (or something) in the darg middle ages of the Katharen. They did fine everybody liked 'em, then the *inquisistion came, that's kinda like government too, paced in its time. They died, but that s not my point now. [en.wikipedia.org]
You build a nice palace. You get yourself a list of participants. You bye a second hand order intake desk with the drive by and the Phone menu and e mail option, the lot.
•the Lancia Dedra 1.6 1998 experience you imitate as closeley as humaneley possible, but the autofunda dudes still get to do the testdrive and the bargaining. Gotta admit, talkin'about the car precedes the testdrive .. you and i know if you've done that, you have to debate it, and show your own wheels (and then he tries the airco and reads the mileage and offers 650).
•or the Sebring cabrio Jan Hop 2001. of the 155 V5 ja goser, dat durf jij best waarom zou ie na 349 000 km nog stuk gaan? Bovendien heeft ie een revisie gehad, kijk dit is de factuur met de kettingsmering en de remreiniger ..
So you buy some old concrete buildin' that is obsolete, hire some of them bronze cat artists, interview former car sales and secretaries and all (what we were wearing? is htat your question. C&A I guess), and you got a plan.
Or don't have a plan, and don't protest, and be a genuine H llander. Maar lievr niet, als het jou niet uitmaakt. Denk aan die basisschool docentes, wat hebben die te klagen? toch het Malieveld op. Je maintaindrai betekent dat niet ik zit mokken in een hoekie en geef alles en iedereen de schuld en daarna staat er op muh graf dat ik een zorgzame man was, nou de begonia's getuigen er nog geeneens van, zorgelijk ijk ijk ijk ijk ijk ijkijk ijk ijkijk ijk ijkijk ijk ijkijk ijk ijkijk ijk ijkijk ijk ijkijk ijk ijk
4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2020 13:40 door rhp.
-
Berichten: 133en unilever en klm en you name it n'importe quoi ..
07 september 2020 13:36Olga van Klink Gaby Uljee Maud de Bouvére .. Rutte moet natuurlijk doen alsof ie onze eer gered heeft, wat zou jij doen. Maar zijn personeel, de stafmensen, die weten het wel hoor. Moe'j es horen (kom es dichterbij, tik tegen de buis doet hij een Kanwimmetje) lemme spell it out: V e r d u b b e l d. Onze contributie, aan de EU. Normaal -voorozver dat woord toepasselijk is bij dit onderwerp- heb je danwel meer mensen dan je had in je land cq plek, danwel meer omzet bij de bedrijven. Het laatste nieuws was dat Unilever nederland bye di bye zegt, van Shell hebben we het eigenlijk nooit geweten wat ze met ons te maken hadden, maar hun HQ is ook UK. Vraagt u, of ik, of zij, of hij, een accountant bij een big 5, hoe gaat het nu hier; nou het lijkt me toch niet dat G en mkb zo aan het scoren zijn, nu. Algehele Malaise met extra Kustlijn, je krijgt dan vaak een woordgrap met snackbar gehalte, van zulke gasten (nou ja, kon ook erger)
Lancia dus per pennestreek (Mazda jag andere middel en kleineren) niet meer een bedrijf per 1-1-21, maar stel je hoort er wel bij. Je hebt je typerating gehaald, je digi d laten aftekenen bij de juf: je hebt een citigo / elektro. Nu ken ik lease rijders niet als felxibele mensen, want dat zijn de nul uren al (hebben we allemaal wat). Ik tel af op een hand-gebarentaal da's niet te missen. •Klassieke projectleider houten broek, •mkb directeur, •taxi chauffeur, •aannemer en ••divers klein materiaal. Voor q4 heb je 6 orders voor een heeeel dikke turbodiesel. Je tikt dat in, het systeem geeft terug 23,8 Citigo's verkopen. Order intake voor dat: 0,0. Tja, wat anders? Dries van Elzen zegt van de benzine nog koop een Opel Karl. Zit je dan op rozen? wat voor rozen zijn dat precies!? Piech is gestorven, héle afdeling met sabbatical, opeens talrijke inhuur nodig, HRM staat voor eenr aadsel; niet doen alsof vw en cs waarover het hier gaat verder geen problemen heeft, w.o. dat ze eigenaar van Scania zijn maar dat weten ze zelf eigenlijk niet, ze denken dat ze Man vrachtwagens al hebben, wat natuurlijk ook zo is. Ook een variant op 'ze verdubbelen je contributie?' en niemand zegt eigenlijk waarom?
Dus, uh, hoor es: je mag best even een beetje (hoe zeggen de erg nette mensen van een merk met zo veel chroom dat) in de wiek geschoten zijn, op je point d'honneur gaan staan, de colére hebben (of moet d'accent andersom) en dan taking names en writing a letter on very high legs.
's Toch verbazend! Wie er allemaal voor wat en tegen dat protesteert; je schaft even de autobranche af en iedereen denkt 'd'r bunt vast iemand anders, die er voor zorgt.'
KLM overigens heeft een plan zoals Thyssenkrupp (whose dax goes through the floooooor) ze ook krijgt (en de link is dat een Lancia outlet best een stedwardess in de familje kan hebben, is zo'n hele familje ineens bankroet!) Als de mensen met een echt salaris dat echte salaris nu inleveren, is hunnie vant mismananagement (bekend van technisch failliet sinds 2014) helemaal gered. Prrachtig! Kon niemand bedenken, dit! je business case is nog even brak als 10 minuten geleden ..
Dutchbird, of air holland, tja, de charter dat is decennia geleden al geprobeerd en was geen vetpot, en omdat je niet zoals martin air wil eindigen met 1 dc 10,3 tussen de cargo op een achterafplatform bij (ja die) .. trek je zelf de stekker eruit, en je neerstort blazoenstrafblad is nog blanco, dus dat is dan tenminste 1 onderscheid met andere Nederlanders (ja daar was de Klem errrrg vroeg bij, het neerstorten. De zoon van-zelf (Plesman), heel aristocratisch wij gaan ook dood, maar goed de ramp was er niet minder om, dat was een hele echte, zoek maar op. Dat Ryan of Easy dat wel kunnen komt waarschijnlijk omdat zij mensen kennen, maar de eerlijkheid gebiedt natuurlijk (tevens de objectiviteit) dat we dat helemaal niet weten, en van die suburb-vliegvelden Heatrow Goverwelle-Zuidplas-Lansingerland dat hebben we hier helemaal niet eens. Misschien betalen de Gemeentes dat daar wel - wat behoorlijk dom zou zijn overigens ..
nee dat wordt spannend. Dus stafmedewerkers van Rutte u moet nu wat gaan doen, want hij zit daar blij te zijn met zichzelf, een spinnende kat imiterend .. of Magnoesj
Jongejonge wat een omineuze combi van media stilte, lager wal, slagschaduw, geluidsisolatie, omerta voor genodigden, raadsheer van de kroon, code of conduct you name it (toe maar hoor) .. niets is nieuws qua nieuws, alleen alle seinen staan wel op rood, zo rood zelfs, dat we niet wisten dat het zo rood kon zijn ..
(het is überhaupt een categorie op Wiki haha gnuift hij [nl.wikipedia.org] ) (wat een plek he, dit hier)
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2020 13:45 door rhp.
-
11 september 2020 17:42techn failliet sinds 2014. And proud of it, in wezen, ik hoor ze nooit sorry zeggn. Overheid net weer 4.5 billions erin gedaan, Rutte gaat wel weer garant staan, je zou d'r rugklachten en aambeien van krijgen ahum. Van die types zoals Pieter Elbers, die een Lancia dealerschap nog niet op koers zouden kunnen houden. [www.rijksoverheid.nl] [www.fnv.nl] vakcentrale boos, accountant bedroefd, minnares waaronder Montespan zoekt wat beters. [simplywall.st] This is really rather risky (old chap), als ze zo gaan praten dan weet je genoeg. Plus: waar hebben we het over? AMeK deze plek hier, algehele malaise met extra kustlijn. In 1966 ging er wel es luchtpost naar Jakarta, Trees had ooit een Canadees, een fokhengst dat kunnen wij carga dooooorwjen, een ander niet. De Kuiper bessenlikeur heeft een vestiging in de the states, wat zijn nu hun defining customers, one person soap kortom de klantkant, anyone? Iets bijzonders, voor in het reddingsplan? Dus niet.
Moet je als MKB es probereb, tehcnisch failliet zin gedurende 16 jaar en dat iedereen je als management dan laat zitten waar je zat. i don't think so.
Bij de Fyra enquete was de business case 'u hem onder ogen gehad?' een soort running gag. De KLM is dat stadium mijlenver surpassed, die zijn op zoveel manier too big too fail, dat ze sozusagen noem es wat schuldenbergen Franse caravanproducent Big in Holland and Luxembourg, Berleinse gemeentekas, gewezen kolonie, Zilfabriek en Lincoln town car plant tegelijk zijn **in one daaaayayayayay
4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/09/2020 13:14 door rhp.
-
Berichten: 133En u, ingedutte industrieel, morgen is het uw beurt dus ga vast bij Franke vragen hoe t nou is
12 september 2020 13:10.. en dat heeft de (ergens best coole, nou ja voor EU begrippen en taal dan) key word Klima hammer. Like Thor, when christian values weren't invented yet
[www.handelsblatt.com]
de baeze zijn nu stuurs van zinnen
de drommel mag ze spreken aan
daer is geen gelt meer bij te winnen
ik wil de werf niet na toen gaen
Een steenen hart dat sou schier beven
als hij bedenck dit droevig leven .. in 1680, dan schreef een familielid een verhaal. Of er was, op de kermis, in relatieve eendracht door rangen en stangen gewaardeerd en totstandgebracht, een klucht. Rijcke kees en de molenaar, Doortrapte melis, de metselaer. Ja niks van dat al, ik weet niet percies wat de kvK notering met de hersenen doet of hoe de smanwerking met een accoutant in plaats van je rooster van HR krijgen zo veel veranderd, maar alle dealer bedrijven vinden het kennelijk niet gek. Oh 95 gr. gemiddeld. Hele assorti. Nou dat kan dus niet. Dan komen er geen nieuwe auto's van mijn concept, wellicht wel iets heel anders. Niemand kent iemand, die dat bestuurt. Vinden ze heel normaal (als hun huisdier 's ochtend van Duitse herder in Pools konijn veranderen zou, zeggen ze dan ook 'okayayayay?!) (ik had een emtafoor met vrw erin, toch mijn ding niet zo erg).
Tja ik als niet-bedrijf eigenaar en zelfs geen BV en toch natief hier geboren, a dying breed Levene, mgoed ik dus, krijg wel es het gevoel dat er iets veel Groters Aan De Hand is, zoals inderdaad de Romeinen (nu ja, die zijn ook ooit geland, voor alles is een 1e keer). Bvoorbeeld al dat smartphone en die nieuwe soort auto hebben gemeen, dat het allemaal errug in communicatie staat met de wereld, en 99% zeker ook dat je op afstand kunt zeggen stop jij es even, en wel nu. Al was het maar, omdat de parkeer dit ding hier, en houdt afstand-functionaliteti daarop al vooruit loopt .. u voel 'm aankomen, website met veel Taschen potentieel, menselijke dictatuur (althans duurzaam en door us en ussr geaccepteerd) daar komt een china poster aan. En dat doet ie.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/09/2020 13:50 door rhp.
-
18 september 2020 13:54ik ga nooit ergens heen ik zou niet durven
-
30 september 2020 14:14.. dwz after these messages, maar de BV n'eerlands hoop zo hoopvol dat de 95 gram ze niks nie boeit, alles sal reg kom. 't Is altijd heel veel waard hier, zelfs een fiets nog wel, want ze hebben er een motor ingedouwd weej wat douw er 2 in (schrijve: twee) en noem het Mild Hybrid! Kan ook, van alles kan, thee kan, koffie-kan .. maar levert het dan ook veel op? kijk een gebouw neerzetten, of een stadion, of een woonwijk: dat kost eigenlijk geld, begrijp je wel? je kunt er geld mee gaan* verdienen. Als dat lukt, dan moet het dat wel doen. Bijgaand id3 en tricolore, faites vos yeux! wie is er iets waard, en wie kost er wat (en hoeveel dan)
-
30 september 2020 14:17.. deze had u nog te goed, de Aristocratische Zoon geofferd en dat andere is in wezen de midden klasse. ZIj maken de files, zoals de wolken in de film gemaakt worden
-
30 september 2020 14:26Wat is een Abstinence gala? Stijladansen met je vader. Dat is leuk voor jou, en voor hem. Maar er zit meer achter. Natuurlijk wil de christenmens dat, trouwens de moslim mens doet er ook veel mee maar loopt er niet zo meer te koop, en het punt is dat als je nou toch alles voorbestemd he .. nu goed, dat is misschien niet helemaal het punt, daarbij iets onofficieel doen kan ook nog. Thans wil men iedereen maar elk moment zich open baaarend hebbend, op socmed of romkom, of hoe heet al die ge smartphonefakede onzin. Ook kun je er leuke slogans bij verzinnen, 't Us English is the weapon of choice for the wiseguy, dat is voor niemand nieuws in 2020. Optie 2 bij de zorgverzekeraar, voila dat leeft onder de mensen.
Don’t Have Sex: You’re Probably Not That Good At It Anyway (like this one)
Don’t hop into bed, until you are wed (de meest copy wirterey-ish one)
Don’t confuse sex with love.
Don’t do a thing without that ring!
Don’t feel the urge to merge…unless you’re saying I do.
Don’t go knocking around, or a baby might open the door.
Have sense or face the consequences.
I procrastinate when it comes to sex.
If you are hit by cupid, don’t do something stupid.
Virgin. Teach your kid it’s not a dirty word (yes I ammm confident)
If you don't want to drive over a cliff, don't pull up to the edge and race the engine. —high school counselo
Elisbeth zal nooit zo mooi zijn als mammie, die bovendien alle follicle, I left my base on the bus (huh?) en overige oil of olaz regels volgt. Ook is zij geen Nederland(s), waar modern zijn als heilige plicht geldt, en waar -analoog aan de Economie inderdaad- nooit bekend is, of dat nou ook wat oplevert en zo ja: wat dan precies. Veel is hier geheim, Ursula von Leyen zit nu heel hard ja te knikken tegen d'r scherm (en ik krrrrijg ze nog wel!)
-
30 september 2020 14:33Het zijn nu ook andere tijden. Dat is een uitspraak die altijd klopt (het scheermes van Ockham, of zo'n filosoof, nee met de schildpad), anyway Andere Tijden zijn het. Vroeger deden zij walsof we hip waren, en dan had je van die films met vml Carry T of Willeke van A, na echo end in Phileine, maar ja dat is allemaal niet waar natuurlijk en dat wordt nog veel erger, zij het dat 0 * 0 altijd nul blijft. Desie noemde ik al tv serie? vaak is er ook niks aan, Lyda en de zwaan zei het in 16zoveel eigenlijk al (een schilderij waar niks gebeurt dat one on one is, nou ja wel one op, maar die ene is er niet bij, die heeft geen brein, want zwanen hebben geen hersens.
.. beetje 1950-ish. Of 1880-ish. 1660-ish. Beter of slechter, it's been documented, so we can read back, can't we ..
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 14:38 door rhp.
-
30 september 2020 14:43**waarschuwing nu komen er linkse mensen langs, hebt u, zoals veel Internet lezers daar ad nauseam last van, dan moet u nu .. uh, maatregelen treffen. Tricolor van zo even btw is hartstikke on links, het zijn knetter dure bakken uit duitsland en zweden in een schip, en dat had toen een aanrijding die net zo onwaarschijnlijk is als de afdeling 'special events and danish effect, Blake 7 and aliens too' bij fbt centrabeheer dag-na-dag voorbij ziet dwarrelen. Toen zonk ie, want dat doen boten bij aanvaringen namelijk.
( voor de cultureel minder gevorderden, zegt hij Supersoldier dan heeft hij het over remote vision, in de bewuste rolprent waairn het ook allemaal niet meezit nl. [www.imdb.com])
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 14:58 door rhp.
-
30 september 2020 14:45nee nu, links
Abstinence… 99.99% effective.
Babies don’t come with a return policy (da's ruilen binnen 3 maanden (en bij mmarkt 2 jaar zelfs)).
Children shouldn’t raise children, kinderbescherming v.o.f. wordt nu erg opgetogen, dat zeg ik nou ook de hele tijd! Je zou er een gezelschapspel van kunnen maken, of een tv program. Format heet zoiets.
Reverse engineerend -of hoe zeg je zoiets- kan men uit al die websites met tijdschriften als hangup, met mensen die relazie problemen bespreken, Bild der frau Sante Margriet, toch ook opmaken dat er dingen zijn die niet spontaan goed gaan. Waarom dat dan wel? no you're not good at it, who said that? Theo M zegt in zo'n geval 'dan moet je nu maar es aangeven door wie je dan wél onderdrukt wil worden,' mgoed zoals JP Balkenende zegt op zulke momentne, dat is ook maar 1 mening.
net als Robby Williams zegt is aan dit millenium toch niks te ontdekken wat bijzonder is, zodat dit per definitie afwisselend is.
Vraag anders aan uw oma, of ze Elisabeth zo uit vindt stralen? want dat is gewoon waar, argumenten zijn alleen maar ballast hier. Maken we er een wedje van ..
[nl.wikipedia.org] [nl.wikipedia.org])
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2020 15:02 door rhp.
-
08 oktober 2020 14:26Arbeiderspers en bakker bram doen al dat drukwerk toch niet voor de kat z'n viool, bovendien. Een glas is halfvol of halfleeg, solidariteit niet-spoedgeval met spoedigen_de
•Gossi, daar heb ik ze nooit over gehoord! Solidariteit! eigenlijk nooit fout. Bloed geven, auw, bah,
daarna aard appel soep eten (jaja tiszo), de lijdende mensheid (de vader van maarten 't Hart zei dat telkens, de Lijdende Mensheid')
•Nog nooit van gehoord. Solidariteit met spoed, living the fastlane?
Hubertus Heil is echt een heel goede naam voor een Sociaal minister vinnu nie? Daar zijn ook allemaal miljarden kwijt, de wereld is er vol van tegenwoordig.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/10/2020 14:28 door rhp.
-
24 oktober 2020 15:13Historici en futorologogen doen de heeele tijd niks anders dan what if, maar schakers in prinicpe het vaakst. Soms zelfs namens andere, je spreekt dan over het wedstrijd deel rondom de GM (waarom heeft die secundant niet alles ge what if'ed mental note remember to kill Varoslav Aronian (idealiter door Loek van Wey). Kan een museum, als gericht, omkaderd, aggebakend stuk info voorziening dat niet au principe erg gooed?
De auto industrie gaat door barre tijden, daarover kunen we het wel eens zijn.
Thussen Krupp 's koers tikt weer es de 4 aan (en dat is niet de erste keer dus) (voor de leken, dan gaat he kwalitat. uitermate terleurstellend met alles, en zijn er vrinden die je vrij kopen, als een borgstelling, maar ja ooit is dat over natuurlijk je kan wel aandelen blijven kopen. het probleem is (dit tn overvloede) dat brave huisvaders en modale investeerders hun stukken wegsmijten met een tempo als in Kasparov Bosboom 0-1).
Marcella Metz. Hoor es (tiktegen de buiss) grote bedrijven zin nooit zielig, en ons medeleven gaat altijd maar uit naar kinderjtes in Afrika, maar toch kan het in beginsel wel. Meevoelen met Thyssen. Marcella Metz loopt me daar avances te maken dat het gewoonweg genant wordt, zo'n vrouw heeft ook een moeder! sta daar eens bij stil. Chrystal Dillen Atkins =m a a k d e ze z i n ne n zelf af • toen nog gewoon een jurkje en net als Valerie Karpinsky wat achterdocht jegens bh's • Magenta hoe erg kan het zijn • je bent jong, stuff happens RUmsfeld zegt dat ook zo • dan ben je in een film met Ivan • ja we zijn ook alweer een tijd verder natuurlijk • coke hier glenbuterol daar en dat dient voor paarden • smile and show leg en verwijzingen naar de Lydia van de Jurgen Schremmp • de vrouwen in de buurt worden steeds mooier en hebben steeds minder met 'werk'als baan (you do the math)
Salzgitter was dan Magenta, dat was ook Duits, en die kenden mekaar, en Heinz Jorg is een naam die betrouwbaarheid uitstraalt. Nou, dat waar ze nu naar zit te lonken strraalt alleen maar uit nou ja gut, maar es zien of we de due diligence fase doorkomen, wie dan leeft wie dan zorgt, niet dat de zorg nog wat doet (al die spreekwoorden zitten herschrijven, da's ook nog een ding na corona).
*Maak een voorstelling, alsof het al over is met de auto. Het ging heus niet allemaal geod, zeg nu zelf.
Waarom zou de elektro niet een soort laatste nep oplossing van t kaliber V2 die helemaal niet bestaat zalkmaar zeggen, zijn. Blader terug 580 de mnd is nou niet ehct een goud omrand aanbod. Zelf lezers van lekturuma fotoboeken weten dat er telkens nieuwe batterijen zijn, vroeger zink Kool, dan weer dit, dan weer dat, maar stuk gaan ze allemaal een keer. 2e hands betekent zoals eenieder weet 14,5 jaar stilgestaan, we proberen het weer es, nu de jonge [ naam adellijke familje ] de geest heeft. Waar we vroger een multiriem erin kukelden (of niet) nu zeker efftje een vers batteijetje erin? Het is geen horloge bij Luigi luicardi! Waren er niet alleen maar odnerdelen van de prijs van een treinstel (het evidente nadeel van heel veel subsidie en eigenlijk alle s te duur), dan was de batterij al een reden warom het nooit wat wordt, nu niet, dan niet.
Maar ja, kan een gewone auto nu een rennende kleuter herkennen, of een sukkelende bejaarde? Heeft ie wat bijgeleerd qua accessoires sinds de airco? Stilstand is achter uitgang.
-
24 oktober 2020 15:30.. heel veel dingen zijn bovendien erger geworden. •mensen kunnen gewoon niet meer rijden en zelfinzicht ho maar. Afstand houden bijvoorbeeld. Dat komt onder meer omdat niemand meer een vrouw heeft die op ze let, of bij bejaarden ze daar al 15Q op rij niet meer naar geluisterd hebben. Uit de:Linda/jeugd weten we dat hunnie stapelgek zijn, er zijn in de media geen tegengeluiden bekend en dat is geen voordeel. Autistiform auf der Aufmarsch, en op HQ's zit iedereen elkaar zo erg dwars en nooit mee, dat je bekant een koptelefoon en een Pameier account zou gaan halen, om autist te mogen wezen, zodat je gewoon je gang kunt gaan. •Auto rijden is ook rekening houden met elkaar, zolang nog niet alles met alles digitaal communiceert en dat doet het nog lang niet, BTW what the F** am I saying ZE HEBBEN DE 737 MAX WEER TOE GELATEN Who do you think you are, God? Dat wat een overheid moet doen om te scoren en dan het omgekeerde, dat is tegenwoordig wel heeeeeel erg hun ding, maar daarover een andere keer meer.
Dus.
•afdeling met gevaren, nadelen, schade en de verzekeraar is trouwens ook gek, dat is al jaren zo. •wat er bij de fabrieken allemaal misgaat. Rupert Stadler van odie staat nu voor de rechter, ook porsch is inmiddels besmevt, als je 660 000 man personeel hebt is een ponzi scheme of een kwijtgeraakt geldbedrag nooit weg, maar Mercedes monteert nu overal Renualt odnerdelen, is dat wel goed met geld omgaan? In wezen het steekpenninggebeuren een stap verder genomen, weej wat ik boek alles tegen Mercedes tarief en monteer een Suzuki motor,nou ja is het niet zo? •is dat raar •of •vreemd irre / strange / aiuto pericoloso m'n Italiaan i s niet zo goed.
Vragen bij Mercedes dordrecht naar voorwaarden en afweging een museum te beginnen. Die hebben dat -underground, it is I, Karel, from za resistance- al in dekannen en kruiken, jaja die hebben bijna evenveel m2 museum als auto daar. En dus Thyssen Krupp, ja hehe natuurlijk heeft de staal makerij iets te maken met auto's waarmee nou anders happy clappy, met Parker ballpoints die zijn ook staal? geborsteld stalen vriendschap ring, wel effe een stukje verkopen voordat je aan 10 auto's @ 1350- kg zit reken zelf mee .. ga heen. Hoe gaat dat, als je de stekker eruit trekt bij de staal .. dat weten ze daar al lang, want over hun toekomst wordt al heeeeeel lang nagedacht (alleen je bedenkt niet zo 123 een op;lossing). Minstens wil ik dat Midas Dekkers een kolumn schrijft .. de Martina Metz
PS op de foto de botspraktijk, 't ding is heel alledaags rotonde brommer is vrij harmloos, zoals dat met de economie van nu gaat investeren ze zich daar makkelijk he le maal gek voor, net zoals molens / kathedralen monumenten zorg, alles is ook zo mooi hier! en maar klein denken. Miniaturisatie. Kettingbotsing, de botspraktijk kan zeer gruwelijk zijn en niet de ene pagia in eht vrachtwagen examen is fout en de ander goed: alle vrachtwagens donderen uit elkaar bij een botsing die ketting is. In beeld papierrollen drukkerij, weegt een ton of wat, een autodak kan 50 kg hebben U do the math. Rijden zonder mens is juridishc niet au fond onomstreden foto van univ. die adverteert met vacature. Verder moet je ook nie tin slaap vallen. In een aannemerij bus doen ze dat toch en het lastige is: je kan niet elke paal, mast, muur of alles wat aan de grond gemonteerd is een 'tag meegeven en de auto een radar, dat is gewoon niet haalbaar. Als iedereen steeds meer eindjes aan elkaar knoopt, kun je dat verwachten. Rock. proplld grenade staat er omdat het er gewoon heel veel op lijkt. Overigens is de getoonde bus een van de zeer stevigere, met 5 sterren minstens. PS remember Afghanistan? een mullah van de tegenpartij kunnen ze op 5 km herkennen, inderdaad met inzet van een groot arsenaal aan technische middelen, maar dat is nu net mijn punt. De auto branche heeft (kennelijk) geen toegang tot techniek die een 'mens of dier' iets met lichaamswarmte op een missille - type manier kan herkennen. Ik vind dat in wezen cynishc, de achteruitrijradar )speciaal de achterruit verkleind ervoor), bespaart ons een deuk in de bumper, of in andermans bumper, of in een paal bij de benzinepomp (ervaring, moeder alles inzichte, zo vaak bots je nu ook al weer niet). DAT IS TOCH NIET DES POEDELS KERN, WEL DAN? Puh so nuh, die moeten we niet raken!
Martina [www.manager-magazin.de] tja ben je een goal getter, of zit je gewoon te wachten of het misschien vanzelf overgaat, een goede vraag en een fijne afsluiting van dit versje ..
[www.imdb.com] Pudenda dolorosa wazzinnaneem eigenlijk gaat het niet goed met dat meisje
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/10/2020 15:40 door rhp.
-
02 november 2020 14:42.. de elektro schijnt ont zet tend onontkoombaar. Nog altijd kan niemand het repareren, terwijl stukgaan ook door botsingen kan en ander leed. Anyway: Trix.
Wat heb ik al genoemd •meisje naar de intellectueel zegt een westerse verworvenheid met vrijheden verband houdend. • moeder, toch wel. En toen ging ze van 1980 83 ongeveer heel erg in het aanzien van staan, want je moet hours maken en facetime hebben, dat snappen tegenwoordig kinderen vanaf 8 al. • keerzijdes, doen aristocraten nog wel eens iets mee, en in dit geval had de spouse van de Hitzacker (ja ik heb het ook opgezocht) wat minder .. te doen. Toch is niet gezegd dat Royalen sowieso heel veel, uh, doen, dus dat zou nog best kunnen wennen. Werk met 11 eu het uur en dan 25% erop of eraf, dat doet ze ook niet zoveel. Toen haalde ik de bv-lozen maatsch kloof er nog even bij en het vreemdsoortige n derlandse dat wij zo hip zijn, althans dat onze dochters labelgewijs toeleiden (of iets) tussen hun 15e en 22e en daarna echt he le maal anyway. Denkt u als journalist al even na, als je nog wat wil vragen of uitzoeken is dat trust me on this on makkelijker als alles nog werkt overal. Zelf wil ik wel weten of Duitsland minder in the picture is zonder Claus en met Zorreguieta, nja, Luxemburg is ook al van latin voorzien (she from Cuba!) aanzien [www.amazon.nl]
Hoe kan WimLex zijn moeder een lol doen? Dimple in the chin, of een ooglid optrekken, dat valt in die kringe geeneens meer op (eigenlijk kun je het evengoed laten). Misschien een tattoo? 90% van hedendaagse productiewerk workforce is er dol op. Maar dan noblesse oblige, wie weet heb je een niche te pakken, dat is nooit weg. Nja, toen met de linnen tasjes met een platenwinkel erop was hij niet van de alledaagse Retail vervreemd .. moeders reageren meestal wel op tattoo's, m/v. Vraag maar na. Ja nee dat ook, maar dat moet je doen, niet zeggen. Vind ik dan, maar niet de ravijn in springen daarna hoor.
Wij tonen u een rodnreis langs highlights. Dat schijnt de modale bejaarde te plezieren, en hoe modaal is een merc in een duits autoblad?
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/11/2020 15:31 door rhp.
-
14 december 2020 17:37Hoofse liefde is een ridder die een jongvrouw op afstand bewondert. Dat is het niet.
Remember Winnicott? Je moeder is alomvattend, wat meer te maken heeft met jouw tekort aan hersenen dan met haar daden, hoewel aanwezig zijn en 37 graden vereist. Zeer dicht tegen de psychologische reddingsboei .. dingen (van de therapeut, en de Freud enzo) is het Teddybeertje of de Knuffeldoek. Mammie is soms weg, dat is dragelijker met de beer. Die des avonds naast je toet ligt. •je weet niet wanneer de hechting met het -object is gemaakt en •je weet niet waarom. En dat werkt dan goed. Hoewel je erop terugkijkt met een soort van schaamte. Opaak gehecht.
Toen, vroeger, het volk nog wist dat ie altijd het volk zou blijven terwijl ze nu met de fastfood franchises en 154 op de autobahn en trashen die gti allemaal van die ideeen hebben uit de rubriek dinges (of voor kort de bocht afsnijdenden, dommig) .. had je al dat Maslow dus niet. Ook met de m/v was het vooral reproductie gericht. Uit die tijd stamt het oranje geloof
Niet onbelangrijk te vermelden is dat wij heel veel grenslijn hebben en een republiek zijn (met napoleon maar ook anders) relatief erg slecht beviel en oranje met raad en daad relatief heel goed.
De mens leert zich zeden en moreel aan. Bijvoorbeel d het begrevne van de doden en geen incest zijn niet dierlijk, waar wij ons van blieven te onderschieden at all times. Als Volk gold dat indertijd .. collectiever,. dat van individueel Het Gaan maken had je gewoon iet. ook ging je per ongeluk wel es dood, en anders je pasgeboren baby wel.
'de mens komt absolute waarde toe, de mens moet gerespecteerd worden omwille van niets. Zegt dan de wijsgeer. Ihkv dat ondierlijke.
Symbolische macht, niet uitgeoefend met bloed en landjepik,. is .. hoger.
Maar vooral andersom, een volk dat een konigshuis aanbidt is nog steeds volk, maar completer. Beshaafd
-
IP/Host: ---.adsl.xs4all.nl
22 januari 2021 17:04Nog weer meer leuke plaatjes,
-
IP/Host: ---.adsl.xs4all.nl
28 januari 2021 16:10jeetje wat denk ik toch veel na
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.