Discussie

VOORZIENINGEN IN MUSEA

Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • VOORZIENINGEN IN MUSEA

    17 maart 1999 11:03
    i.v.m. ons afstudeerproject bij het Militaire Luchtvaart Museum te Soesterberg zijn wij benieuwd naar uw reactie op onderstaande stelling:
    VOORZIENINGEN IN MUSEA ZIJN ONBELANGRIJK, ALS DE COLLECTIE MAAR GOED IS (TENTOONGESTELD)...
    eens /oneens!? Waarom? Welke voorzieningen verwacht u in een museum? In welke vorm?
  • Re: VOORZIENINGEN IN MUSEA

    25 maart 1999 15:42
    Ik ben zeer geinteresseerd naar de reactie op jullie stelling.
    Zijn jullie reinwardstudenten?
    Nico J.M. Boeijink, museumconsulent behoud en beheer/restaurator in Noord Holland


    : VOORZIENINGEN IN MUSEA ZIJN ONBELANGRIJK, ALS DE COLLECTIE MAAR GOED IS (TENTOONGESTELD)...
    : eens /oneens!? Waarom? Welke voorzieningen verwacht u in een museum? In welke vorm?
  • Re: VOORZIENINGEN IN MUSEA

    29 februari 2000 17:08
    Ik vind belangrijk dat de collectie goed tot zijn recht komt, en voorzieningen kunnen daartoe bijdragen, maar lijken me inderdaad niet het belangrijkste. Nog belangrijker is de inhoud van de collectie! en de mentaliteit die het museum uitstraalt. Wat ook belangrijk is: niet teveel reclame er om heen, zodat je in alle rust kunt rondkijken, zonder ongeïnteresseerde vakantiegangers die op een poster zijn afgekomen...

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.